Batman Arkham Asylum. Hvordan får jeg flyttet mine save til ny installation?

• Jeg har lige fået windows 7 installeret, og prøver så at tage mappen fra mine gamle savings over i spillet, men den vil ikke finde det når jeg starter spillet op.
    Jeg havde gennemført det over 80% og brugt mange timer på det, så vil ikke starte spillet forfra.

Håber der er en som lige kan hjælpe mig her.

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

Oprindeligt indlæg af Susperia
    Jeg har lige fået windows 7 installeret, og prøver så at tage mappen fra mine gamle savings over i spillet, men den vil ikke finde det når jeg starter spillet op.
    Jeg havde gennemført det over 80% og brugt mange timer på det, så vil ikke starte spillet forfra.

Håber der er en som lige kan hjælpe mig her.

Du skal også kopiere mappen "xlive" som du finder i: Din mappe (altså den hvor hentede filer, dokumenter ovs.. ligger i) - AppData - Local - Microsoft - Der ligge "xlive mappen" den skal du også kopiere og ligge ind samme sted som den var... :D

• Ok tak, så vil jeg prøve om jeg kan få det til at virke.
    Har heldigvis stadig min windows 7 beta på en anden harddisk.

Indtil videre tak for hjælpen :cheers:

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD