Hvordan kører jeres internet til aften?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Der er vist noget galt med nettet pt?


    [Blocked Image: http://www.speedtest.net/result/602646843.png]


    Jeg har Fullrate 10/1 og selve "måleren" kom aldrig over 4.5 da den testede dl... men viste så det der da den var færdig. Henter sjovt nok heller ikke med så meget hvis jeg vil hente en demo :)


    har også selv lige kørt test igen.. Hastigheden er faldet til ca. 40 mbit, men da jeg forsøgte at hente en 1080p trailer via det der rapidshare halløj, kom den ikke højere op en ca 700 kbit :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    En af mine kammerater kom lige med en mulig grund til at nogle fik ekstreme målinger igår.
    Hvad nu hvis serverne / det danske net ikke havde sat tiden tilbage? Måske opstår der så nogle underlige ting? :crazyeyes:


    Hehehe, kunne sgu snildt være.. TDC er fandme så bagvendte, så det kunne godt ligne dem!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Tja, hvis nu kablerne havde kunnet trække det, så sad jeg på 1GBit/1GBit.. men jeg må nøjes med 100/100MBit. Men det er da bestemt også til at leve med.


    haha, det mener du alligevel? ;)


    jeg er slet ik misundelig, for det er en grim ting! :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Det er så sjældent at jeg bruger fuld forbindelse alligevel, så at have 10 gange så meget til rådighed ville ikke ændre særlig meget.


    Men når der skal hentes hurtigt, så er det 11MB/s ca.


    Satme ellers noget!


    Hva slipper du for sådan en forbindelse?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DingDong


    Satme ellers noget!


    Hva slipper du for sådan en forbindelse?


    0 kr., det er kollegienet :) Der ligger 1GBit ind, men kablerne rundt til værelser kan kun trække 100 MBit - dog er der lige blevet lavet ny kabling, men der er kun 100 MBit switche, så det er lige fedt.


    Men der er så lidt aktivitet på det her lille kollegie, at jeg på alle tider at døgnet har 100 MBit hver vej.


    Der er dog en lille begrænsning der hedder 50GB/måned - dog er der fri trafik på universitet, så at holde den under 50GB er intet problem ;)


    Bedste er dog helt klart svartiderne.. TDC DNS server (ratatosk) svarer tilbage med 1ms forsinkelse :D


  • Slet ikke dårligt, slet ikke dårligt!!


    Der er nærmest internet-tørlagt i jylland.. Syd Energi er jævnt lang tid om at få lagt noget af det lækre fiber ned i jorden.. Kun de der småveje her i Esbjerg der har fået fiber indtil videre.. :/