3Dstudio Max - Fedt Program!!!

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    syntes faktisk dame2 er bedst lavet, men dame1 er klart det "fedeste" billede...Gad godt at have det i 1280*1024 eller sådan noget...


    Nemlig .. også det jeg godt vil have .. Så skal jeg lige lege lidt med Photoshop, så skal man bare se løjer :D

  • MAX nice :T

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Originally posted by Defoss
    MAX nice :T


    Fandt faktisk en mere, men den skal jeg lige uploade til min hjemmeside, det er Russel Crowe i Gladiator .. Endnu bedre end den anden .. IMO


    link


    Edit:


    Så fandt jeg squ billledet i en ordentlig størelse ..


    Link

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Fedt!! så skal der lige leges lidt i Photoshop;)



    Åhhh det der med russel crowe er fanme sygt... Kan faktisk ik se at det er computergenereret...


    Hehe ... (Hvis man så bare lige kunne huske eller finde ud af at sætte et logo ned bag noget eksisterende grafik)


    Men ja, den med Russel er for syg !

  • Er også stadig imponeret over den der final fantasy, selvom jeg ikke kunne lide handlingen var den bare MEGA godt lavet...Troede i store dele af filmen at det var ægte skuespillere...

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Er også stadig imponeret over den der final fantasy, selvom jeg ikke kunne lide handlingen var den bare MEGA godt lavet...Troede i store dele af filmen at det var ægte skuespillere...


    Ye, på samme måde her .. Utrolig flot lavet, men dårlig handling !

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Nu har jeg brugt det meste af ferien på at lege med 3Dstudio Max og jeg må sige at det er et mega fedt program, men samtidig en del indviklet...Så jeg ville lige hører om jeg er den eneste herinde som sidder og pusler med 3D programmer??


    Jeg og en af mine venner har hentet det og vi kan ik rigtig finde ud af det(Det er lidt indviklet)...Men dt virker fedt...

  • Quote

    Originally posted by kaare5000
    "Jeg og en af mine venner har hentet det..."


    :]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Det er et kanont fedt program, som er værd at prøve og sætte sig ind i.


    Jeg selv gider ikke så meget det der med at animere smukke ting. Jeg laver mere simple ting som det her:
    http://www.sjqlund.1go.dk/asdf.avi
    Simpelt, og ikke specielt svært :]


    Men gider sgu ikk det der med at 'tegne'

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by SjQLunD
    Det er et kanont fedt program, som er værd at prøve og sætte sig ind i.


    Jeg selv gider ikke så meget det der med at animere smukke ting. Jeg laver mere simple ting som det her:
    http://www.sjqlund.1go.dk/asdf.avi
    Simpelt, og ikke specielt svært :]


    Men gider sgu ikk det der med at 'tegne'


    Vel et spørgsmål om vilje og tålmodighed ? .. :]