Ringenes Herre


  • Jeg syntes heller ikke at man skal skille de 3 film fra hinanden, men du må vel indrømme at 3'eren er både større og flottere end 1'eren og 2'eren.

  • Quote

    Originally posted by HAM


    Jeg syntes heller ikke at man skal skille de 3 film fra hinanden, men du må vel indrømme at 3'eren er både større og flottere end 1'eren og 2'eren.


    Okay, kan være jeg misforstod lidt, my bad ..


    Men ser ud til vi er enige ..


    Men jo 3'eren er squ storslået, de sagde også selv (eller det gjorde Elijah Wood), at 3 var ligeså godt som 1 og 2 tilsammen. Om det passer, hmm tjaa .. Måske, vil ikke sige noget før jeg har set SE udgaven. For den er da klart ligeså god som 1 og 2 i normal udgave, men ikke SE udgaven af dem ..


    Men jo, min kæbe hang tit nede på gulvet, især da man ser "The White City", nu kan jeg ikke lige stave til det rigtige navn :)


  • Endelig er vi enige 8) Jeg syntes ny bare at The Matrix: Revolutions var mere overvældende end Ringenes Herre: Kongen Vender Tilbage, men vi er jo heller ikke ens.

  • Quote

    Originally posted by HAM
    Endelig er vi enige 8) Jeg syntes ny bare at The Matrix: Revolutions var mere overvældende end Ringenes Herre: Kongen Vender Tilbage, men vi er jo heller ikke ens.


    Hehe ja ..


    Men jeg kan ikke sammenligne de 2 film .. Fede på hver sin måde :D


    Men Matrix ligger godt nok op til mange spørgsmål, hvilket jeg derfor synes gør den endnu bedre. Den slutter ikke med alle svarene på et sølvfad .. (Hvilket mange åbenbart ikke synes om)


    Men det var off-topic ..