S: Projektor (Hitachi PJ-TX300)

  • Hej folkens


    Jeg har besluttet mig for at købe et almindeligt TV, da jeg er flyttet sammen med min kæreste og vi ikke har plads til Projektoren længere..


    Det er virkelig ærgeligt, for mig, men superfedt for jer, da det er en enestående projektor! Den kører 1080i, og billedet er helt i top. Hvis I vil læse nogle reviews, er der massere rundt omkring på nettet.. F.eks:http://alatest.dk/anmeldelser/…pj-tx300/po3-34647997,27/



    Der er ikke bon med, men garantien er også på kanten eftersom den er over et år gammel (Købt i Tyskland, og Hitachi har ikke længere end 1 års garanti). Dog er standen som spritny, ingen ridser eller noget som helst. Hvis I er interesserede, er i ganske velkomne til at komme forbi en aften og se en film på den for at se kvaliteten ;)


    Jeg har ikke kunnet finde en ny-pris på den i Danmark, men hvis det har interesse koster nye pærere omkring 1500 kr, og den der sidder i skal nok skiftes om en 1500 timer - Den har kørt i ca. 1000 i forvejen.


    Hvis I er interesserede I det, kan jeg sagtens lægge billeder op. Jeg regner med at jeg MINDST skal have 6000.- for den, så bud under dette vil ikke blive taget seriøst.


    Og endnu en gang, i skal være velkomne til at ringe (Send en email til emilngrd@gmail.com og få mit nummer), så kan vi aftale en dag I kan se den i aktion - Jeg bor på Islands Brygge, Amager.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2