Aion Online - åben/lukket beta

• Købte Aion Online collectors edition gennem Steam i går og har fået hentet det ned nu, men herfra er det squ ikke så let som jeg havde håbet.. Jeg vil meget gerne med i betaen der gerne skulle åbne om nogle dage

Har fået hentet launcheren og kan se at jeg har installeret "Aion (North America)".. Jeg kan opdatere den udgave og jeg kan installere "Aion" oven i.. Det fylder så igen de 8 gb som North America-versionen også fylder.. Så gider ikke helt igang med at hente det IGEN.. Specielt ikke ved det hastigheder.. Hvis det ikke virker alligevel..

Er igang med at opdatere North America-versionen.. Men kan næsten gætte mig til at jeg ikke kan bruge det alligevel, da man nok kun kan spille på de europæiske servere

Er der nogen der har fået installeret det og har haft helt med det? Så kunne jeg nemlig rigtigt godt bruge et par ord med på vejen :boxed:

Edit: Nu har jeg fået opdateret North America-versionen fuldt ud.. når jeg forsøger at logge ind med mit brugernavn og adgangskode, så får jeg bare at vide at auth-serveren ikke kan kontaktes..

Ved ikke om det er fordi det er NA-versionen, serverne ikke er oppe eller om der er noget helt 3. galt..