Hjælp!! Counter-Strike Source

• Hey..

Jeg har lige installet Vista på min mac, at kunne komme til at spille CSS... Alt skulle være klar.
    Men den skriver bare pre. to laugh CSS også sker der ikke mere... Jeg har givet det tilladelse til at bruge nettet via fire..

Nogen der ved hvad det kan være??

• Er du sikker på at Css understøtter Mac styresystemer? Eller Steam for den sags skyld..

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

Oprindeligt indlæg af zaxder
    Er du sikker på at Css understøtter Mac styresystemer? Eller Steam for den sags skyld..

Tror du skal lære at læse hele teksten en anden gang, kun på Arto man kan svare på ting uden at ane hvad man egentlig snakker om.

Oprindeligt indlæg af DahlDK
    Hey..

Jeg har lige installet Vista på min mac, at kunne komme til at spille CSS... Alt skulle være klar.
    Men den skriver bare pre. to laugh CSS også sker der ikke mere... Jeg har givet det tilladelse til at bruge nettet via fire..

Nogen der ved hvad det kan være??

Kan ikke hjælpe dig med problemet desværre, tag et kig på Steam's forum i stedet. Gætter på at 95% af deres tråde handler om Steam relateret ting hvor under 5% af vores tråder handler om Steam ting.

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

• Ja okay, det var fordi jeg så ordet Mac, og så tænker jeg selvfølgelig også på at computerens styresystem var Mac.

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

Oprindeligt indlæg af zaxder

Ja okay, det var fordi jeg så ordet Mac, og så tænker jeg selvfølgelig også på at computerens styresystem var Mac.

Det er ikke at tænke, det hedder at gætte eller antage og der er stor forskel. Men lad det lige da vi er alt for off-topic.

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850