Billede hjælp

• Vores hund er lige død i dag. ;( Vi har så fået taget nogen billeder gemmen tiden vi har haft ham. Og vi kunne meget gerne tænke os at få lavet de billeder om til nogen flotte billeder.
    Det er taget på vores mobil. og nogen af dem er rimelig pæne. Er der nogen som kender et sted man kan få det lavet. Eller er der nogen som kan finde ud af det.? self mod betaling.

Oprindeligt indlæg af SenZer
    Vores hund er lige død i dag. ;( Vi har så fået taget nogen billeder gemmen tiden vi har haft ham. Og vi kunne meget gerne tænke os at få lavet de billeder om til nogen flotte billeder.
    Det er taget på vores mobil. og nogen af dem er rimelig pæne. Er der nogen som kender et sted man kan få det lavet. Eller er der nogen som kan finde ud af det.? self mod betaling.

vil du have dem alle samlet på en "poster" eller skal de bare op i størrer format som så kan hænge på væggen??
    Altså jeg har fået lavet en del hvor de fader ind imellem hinanden osv, f.eks til en begravelse stod manden i midten og en masse små billeder omkring, blev SUPER godt!

• Jeg ville gerne have at de bliver forstørret op så man kunne hænge dem på vægen. Self vil det være dejligt hvis billederne er flot med billede kvalitet

Det lyder nu også meget godt det du snakker om med at de fader ind imellem hinanden. Vi har flere billede så man kunne jo godt lave et hvor flere billeder er på, også nogen enkle af ham.

Oprindeligt indlæg af SenZer
    Jeg ville gerne have at de bliver forstørret op så man kunne hænge dem på vægen. Self vil det være dejligt hvis billederne er flot med billede kvalitet

Det lyder nu også meget godt det du snakker om med at de fader ind imellem hinanden. Vi har flere billede så man kunne jo godt lave et hvor flere billeder er på, også nogen enkle af ham.

ja da.. prøv at smid de billeder det drejer sig om, så skal jeg se om jeg kan få gjort noget ved dem..
    smid dem på ildhund@gmail.com

• Lyder super sender dem lige til dig så

Edit glemte helt at vi gerne ville have nogen enkle til at hænge på væggen.
    7. 11. 13. 15. 16. 17

17 er dog meget dårlig kvalitet Jeg ved ikke om det kan laves bedre hvis det ikke rigtig kan er det vidst ikke så fedt at have med.