Kan ik install D2 LOD

  • Hey tweakz. :hb:


    jeg har for et par timer siden købt "best seller" D2 & D2 LOD, og når jeg har installed D2, og vil upgrade, kommer LOD cd'en i og så BURDE den sige "upgrade to d2 LOD" men den her siger bare "installe diablo 2" og hvis man endelelig køre videre i den kommer den til 66% hvor man har udskifted til nogen af D2 play CD og det spørger den efter d2 LOD cd, kommer den i, og så sker der nada, den kommer op med den igen der med "insert D2 LOD cd 1".. nogen der har det samme problem ell ved hva der kan være galt. :pokey:


    Oz hvis jeg så prøver bare at spille d2 normal, kan den hellere ikke starte op, den siger noget med


    "Dette program har kendt kompatibilitetsproblemer" umm ja og hvad er det så ? 8o

    EX58-UD3R Core i7 920
    6 GB DDR3 Ram
    ASUS GeForce GTX 295
    750W Corsair
    Windowns 7 Ultimate 64bit
    24" ASUS - VK246H (16:9)
    Mus + Tastetur: Steelseries

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Går ud fra du kører med Vista? Har du installeret FULL GAME til d2? Det kræver LOD for at blive installeret, selvom den så vidt jeg husker spørger om man vil installere FULL GAME sammen med LOD


    ups fik jeg ik skrevet det ja jeg køre vista 64bit.. har prøvet begge, stadig samme flaskehals til sidst i installen

    EX58-UD3R Core i7 920
    6 GB DDR3 Ram
    ASUS GeForce GTX 295
    750W Corsair
    Windowns 7 Ultimate 64bit
    24" ASUS - VK246H (16:9)
    Mus + Tastetur: Steelseries

  • Da jeg selv er stor-bruger af lod vil jeg tillade mig at besvare dit spørgsmål (;


    Du behøver ikke full-game install, single player er nok, bare program filen til D2 ligger der.
    Og det med kompatibilitets problemet bliver løst ved at gå ind på blizzards off. hjemmeside og gå ind under "Faq" så vidt jeg husker. Der står der så noget et sted med insallations problemer, og så skal man vidst downloade en patch af en art hvorefter det så gerne skulle virke.
    Det er et stykke tid siden jeg sidst havde det problem, men mener det er sådan.


    Skriv endelig hvis du stadig ikke kan få det til at fungere, eller har andre spørgsmål vedr. ovennævnte spil (;


    Mvh. Silas Blume


  • Wow det hjalp at patche den normale D2, så funker den da :) tak


    Så mangler jeg bare at få LOD til at virke, ell snare få den til at install den ><
    Den stopper ved 66% og ved en fil der hedder D2CHAR.MPQ..
    har prøvet at kopiere den fra en ven, men stadig intet held :-/

    EX58-UD3R Core i7 920
    6 GB DDR3 Ram
    ASUS GeForce GTX 295
    750W Corsair
    Windowns 7 Ultimate 64bit
    24" ASUS - VK246H (16:9)
    Mus + Tastetur: Steelseries

    Rettet en gang, sidst af iggy ().

  • prøve at gå ind på blizzards hjemmeside og lave en battle.net bruger og sæt dine keys ind på bnet bruger også download dem fra blizzards hjemmeside måske hjælper den :)



    Battle.net: http://eu.battle.net/?rhtml=y

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm