hjælp med spil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hey jeg har lige købt et nyt spil, men jeg kan ikke spille det nogen der kan hjælpe?

når spillet startes skriver min com "please insert the correct cd-rom"
    jeg køre vista men det er kun nogle spil den gør det ved hvad kan der være galt??????????????

håber i kan hjælpe

hilsen frier

• Hvilket spil er der tale om, og har du installeret evt. opdateringer til det ?

Ellers er der sikkert et support nummer i manualen du kan ringe til.

Det kan jo være CD'en er defekt.

Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hvilket spil er der tale om, og har du installeret evt. opdateringer til det ?

Ellers er der sikkert et support nummer i manualen du kan ringe til.

Det kan jo være CD'en er defekt.

ja eller hvis du ha mere end et optisk drev så brug den, det en er installeret med, har nemlig selv oplevet da jeg havde flere nogle spil ik vil køre fra andre end den, den var installeret fra :boxed:

• Du kunne også hente en crack til spillet hvis det altså ikke er et spil du skal spille online. Det er ikke ulovligt at bruge en no-cd crack til et spil man har købt.

WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Du kunne også hente en crack til spillet hvis det altså ikke er et spil du skal spille online. Det er ikke ulovligt at bruge en no-cd crack til et spil man har købt.

det er det faktisk da du bryder den sikkerhed som spil produksenten har udgivet spillet med.

men så ka man jo så tænke på hvorfor spil produksenten ik bare laver så man ska spille standart uden cd/dvd...

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

det er det faktisk da du bryder den sikkerhed som spil produksenten har udgivet spillet med.

men så ka man jo så tænke på hvorfor spil produksenten ik bare laver så man ska spille standart uden cd/dvd...

NÅ, jamen så trækker jeg den tilbage. Var egentlig sikker på at det var ganske lovligt. Men lovligt eller ej så var det nok det jeg ville gøre medmindre spillet skulle bruges online.

WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"