Worms world party - lave farver

• Hey tweak

sidder her på min lillebror computer og vil spille noget wwp (nostalagi :hb:)

Men da jeg så starter spillet op, kører det med hvad jeg vil kalde 256 farver, altså nogle underlige farver!

Det virkede fint i går aftes, overhovedet ingen problemer

Engang i mellem kan jeg komme ind i spillet uden der sker noget, men når jeg så kommer ind i banen gør den det!

Andre gange gør den det med det samme!

Jeg har prøvet at afinstallere, installere igen, prøvet at reparere, ændre opløsning osv. men uden resultat ;(

Nogle der ved hvad der er galt?

Det er phillips 32" fjernsyn
    Og en hp pavillion Something med vista på

Vh. Mathias

• Ved ikk om du kender det men et trick jeg har opdaget lige fra første dag med Vista :) hvis du er i spillet og der er underlige farver, så prøv at trykke Alt + Tab, så du ender på skrivebordet og så tryk Alt + Tab igen så du kommer ind i spillet det plejer at virke med ældre spil held og lykke med det ;) Du kan også højreklikke på din genvej til WWP hvis du har sådan en elelr gå ind hvor du har installeret det højre klikke på start spil logoet eller hva det hedder , gå ind i egenskaber tryk på fanen kompabilitet lav et flueben i kør dette program i kompatibilitetstilstand for: og vælge et andet styresystem :) hvis ikk det virker er der andre muligheder såsom 256 farver det er jo bare at lave et flueben ;)