NYT MONKEY ISLAND!

• bliver sku nød til at dele det her med nogen. ved ikk hvor mange andre monkey island fans der er herinde men er selv kæmpefan så dette er den bedste nyhed for mig siden jeg fik min com.

http://lucasarts.com/games/monkeyisland/

de har lavet en remake af det FØRSTE monkey island, se filmen på det ovenstående link, desuden har jeg hørt/Læst noget om at, tror de hedder "telltales" og lucasarts er gået sammen og har lavet et Monkey island 5 der hedder tales of monkey island, er dog ikk helt sikke på om det er rigtigt men umiddelbart ser den sku god nok ud,

tjek: worldofmi.com

har først lige fundet ud af det hele så skal lige finde ud af om jeg tør preorder osv. blev bare nød til at dele nyheden.

håber andre er ligeså glade som jeg selv.

go weekend.

• Kan huske det fra amiga tiden, det var et super spil. Glæder mig til at prøve det nye. (det er secret of the monkey island vi snakker om ik?)

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• jo de laver et der hedder secret of monkey island specieal edition. med stemmer og det hele+ og ny grafik, MEN du kan skifte ingame mellem den gamle grafik og den nye, intet mindre end genialt. men se videoen på det øverste link. der er for NICE!