Har det ikke før været muligt at skrive kommentare til artikler og reviews? Syntes ikke jeg kan finde nogen steder at gøre det?

Kommentare til artikler og reviews?
-
-
Hvordan kan man overse "KOMMENTARER TIL TESTS OG ARTIKLER" sektionen?
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Hvordan kan man overse "KOMMENTARER TIL TESTS OG ARTIKLER" sektionen?Ja det ved jeg godt nok heller ikke, rigtig rigtig pinligt. Tror det var fordi jeg tænkte på hwt.dk hvor man kan se kommentare når man trykker ind på artiklen
-
For et par år siden var der også kommentarer direkte under anmeldelserne, men det endte med at omhandle alt andet.
-
Oprindeligt indlæg af Pinky
For et par år siden var der også kommentarer direkte under anmeldelserne, men det endte med at omhandle alt andet.Ja det kan jeg godt forestille mig, det var sådan noget jeg havde i tankerne da jeg postede.
Men kan se at jeg langt fra er den enste der overser den kategori, er jo nærmest den eneste der har skrevet en kommentar på side 1.
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Ja det kan jeg godt forestille mig, det var sådan noget jeg havde i tankerne da jeg postede.
Men kan se at jeg langt fra er den enste der overser den kategori, er jo nærmest den eneste der har skrevet en kommentar på side 1.
Yeah det er desværre det problem vi har
Vi har meget lidt feedback på vores tests.
-
Hmm ser faktisk ud til at linket til kommentarer er forsvundet under selve testene. Det skal der vist kigges på.