Flere piger på tweak ? he he

Originally posted by The Hans
    Hvordan hænger den osv. i den dur og
    Harj Drenge!
    Det er nu i skal få prætationsangst :o]

Makes me puke. :lame:

Hvis det er hvad kvinder har at byde på her på Tweak så "¤"#¤"#¤##¤¤#". X(

Damn, Hans. Du var nok den sidste, jeg havde forventet ville komme med den der 8o

Én ting er at der er en tastefejl i signaturen (for det er næppe en stavefejl, hvis man lige tænker sig om), noget andet er at det jo bare er en joke, der bygger på noget vi alle kender til (dem der siger modsat lyver, ligesom det evindelige "wanker" spørgsmål).

Jeg synes sgu signaturen er fin nok, og ser intet ondt i den. Netop det at Cybaaah er den eneste hunkøns-overclocker (nyt fremmedord der) jeg nogensinde har hørt om, gør jo at hun egentlig har en god grund til at føre sig lidt frem.

Så slap af, det er jo bare gas :D

EDIT: Det er jo tydeligt, at det er en stor fed joke. Netop det, at man kan risikere at få præstationsangst over ens comps performance, er netop grundlaget. For det kan sgu da ikke lade sig gøre. Har aldrig hørt om nogen der har scoret på et overclock ;)

• Hans har været til julefrokost ;) *G*

Har aldrig hørt om nogen der har scoret på et overclock ;)

Hun er ellers tæt på :)) he he

Originally posted by Torque
    Well, so have I - så tag evt forbehold for stavefejl :D

hehe - du har ikke drukket nok snaps siden jeg stadig kan forstå hvad du skriver kl 6 om morgenen ;)

Tror jeg bliver nød til at smutte til køjs - har søndagsvagt på jobbet i morgen :(

Originally posted by Aerial

hehe - du har ikke drukket nok snaps siden jeg stadig kan forstå hvad du skriver kl 6 om morgenen ;)

Tror jeg bliver nød til at smutte til køjs - har søndagsvagt på jobbet i morgen :(

Well, det kan du nu godt have ret i. Jeg er stadig forholdsvist klar i hovedet. Selv efter en julefrokost (18:30->02:00) og bytur på den lokale (02:00->05:00).

Men vi gik sgu ellers til makronerne... Der er nu intet som et spil træmand :D

Originally posted by Torque

Well, det kan du nu godt have ret i. Jeg er stadig forholdsvist klar i hovedet. Selv efter en julefrokost (18:30->02:00) og bytur på den lokale (02:00->05:00).

Men vi gik sgu ellers til makronerne... Der er nu intet som et spil træmand :D

puha - jamen så må du sove godt - for når du vågner i morgen ville du nok ønske du at træmand aldrig var opfundet :)) *G*

Originally posted by Aerial

puha - jamen så må du sove godt - for når du vågner i morgen ville du nok ønske du at træmand aldrig var opfundet :)) *G*

Jeg er meget bange for at du har ret :boxed:

Taget fra Ekstra Bladet artikel
    Salget af computerspil slår alle rekorder i år. De bedst sælgende spil købes af piger og kvinder

Sq da fordi de køber spillene til deres kærester/søn/brødre! :T