Nikon D80 + fjernbetjening

• Jeg har fået købt mig en Nikon ML-L3 fjernbetjening, men der var ikke nogen brugsanvisning med, så har ingen ide om, hvordan man får den til at virke ved mit Nikon D80, har prøvet lidt, men har ikke fundet ud af en skid.
    Nogen der kan hjælpe?

• ja det har jeg egentligt også, men fandt aldrig ud af, hvordan men vælger den fjernbetjening, ved da ikke helt hvor jeg skal vælge den fjernbetjening, ikke god til det kamera.

Oprindeligt indlæg af BronZ
    ja det har jeg egentligt også, men fandt aldrig ud af, hvordan men vælger den fjernbetjening, ved da ikke helt hvor jeg skal vælge den fjernbetjening, ikke god til det kamera.

Som jeg har skrevet til dig før: Menu > Custum Setting Menu > Shooting Mode og vælg her Quick-response remote.

• det kan jeg ikke helt se, kan komme til: Menu > Custum Setting Menu
    men kan ikke se nogen "Shooting Mode" der efter, skal kameraet stå på en bestemt menu, når man gør dette?
    får 32 muligheder, men ingen af dem hedder "Shooting Mode"

det kan jeg ikke helt se, kan komme til: Menu > Custum Setting Menu
    men kan ikke se nogen "Shooting Mode" der efter, skal kameraet stå på en bestemt menu, når man gør dette?
    får 32 muligheder, men ingen af dem hedder "Shooting Mode"

Du skal gøre det som i denne video> http://cnettv.cnet.com/2001-1_53-26719.html , som jeg har vist dig før, når du klikker på knappen kan du se de små ikoner ændrer sig, på et tidspunkt kommer der en lille logo af en fjernbetjening, og den skal så bare stå der, så kan du skyde løs med fjernbetjeningen.
    Det inde i menuen i custum setting er der en der hedder noget med remote som ligger sidst i menuen omkring plads 30 mener jeg det er, her kan du vælge forskellige instillinger for remote shooting.

• sådan : )
    nu hvor du siger det, kan jeg faktisk også godt huske det, kan nogen gange har en lidt dårlige hukommelse, blevt kørt ned 07.02.2004.
    men nu må jeg lade være ned at spørge igen, tager det som note, så må jeg bare huske jeg har et note om det.

men mange tak alligevel. : )

sådan : )
    nu hvor du siger det, kan jeg faktisk også godt huske det, kan nogen gange har en lidt dårlige hukommelse, blevt kørt ned 07.02.2004.
    men nu må jeg lade være ned at spørge igen, tager det som note, så må jeg bare huske jeg har et note om det.

men mange tak alligevel. : )

Velbekomme.

Put tråden her i dine bogmærker/favoritter i browseren, så kan du altid finde tråden igen. ;)