• Er der nogen der har spillet Tom Clancy's HAWX ? og hvad syntes i om spillet ?

Personlig syntes jeg, at det er et fedt spil næsten som et FPS bare på vinger, ganske udemærket til, at få en rainy day go by.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

• Har spillet demoen af det en del på min xbox, rimelig fedt spil! :) Ved dog bare ikke om jeg gider ofre så meget på det som det nu koster. Spil til konsoller er ALT for dyre..

• Blev mega skuffet over spillet..

Det føles som at spillet bare skulle ud i handelen så hurtigt som muligt. Det er ligesom at spille et flash spil på gratis-ting.dk.

...

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

• Købte også spillet til PC på releasedagen, og det var sjovt nok de første par timer, men så går luften lige så stille ud a ballonen. Det er meget ensformigt i længden, og der er ikke SUPER mange ting du kan når du flyver. Flyv, sigt, skyd, undvig. Det er mere eller mindre bare det. Multiplayerdelen er såmænd fin nok som PvP, men der er tit lange køer da det kører på samme måde som Warcraft 3, man skal melde sig parat før man kan starte banen osv.
    Jeg ville nok have ventet med at fyre næsten 400 kr af på det i hvert fald..

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Købte også spillet til PC på releasedagen, og det var sjovt nok de første par timer, men så går luften lige så stille ud a ballonen. Det er meget ensformigt i længden, og der er ikke SUPER mange ting du kan når du flyver. Flyv, sigt, skyd, undvig. Det er mere eller mindre bare det. Multiplayerdelen er såmænd fin nok som PvP, men der er tit lange køer da det kører på samme måde som Warcraft 3, man skal melde sig parat før man kan starte banen osv.
    Jeg ville nok have ventet med at fyre næsten 400 kr af på det i hvert fald..

110% enig.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9