jeg slukkede lige min computer for at tage den ene af mine skærme fra da jeg så ville tænde den igen så kom der ingen skærm billede og mit bundkort kom med 1 lang bib og 3 korte bib og det bliver den ved med hvad skal jeg gøre ? vil utrolig gerne have det til at virke så hurtigt som muligt
bib lyde fra computer
-
-
Nulstil bios se om det hjælper.
-
jeg har prøvet at tage batteriet ud og sætte det i igen men det virker ikke men bibene skulle betyde:
1 lang bip, 3 korte En fiasko er blevet opdaget i hukommelsen over 64k
Hvad betyder det ? kilde http://www.stealthsettings.com…p-codes-ami-phoenix.html/ -
Kan ikke sige det sådan lige prøv at tage en ram blok og boot igen.
-
Ja som Baloo siger, så prøv at restte bios og evt. tage en ramblok ud. Og vær så venligt at lade vær med at lave tråde der hedder : "HJÆLP!!", "PROBLEMER MED COMPUTER!" eller lignende... Tvivler på at du får hurtigere hjælp af den grund...
-
jeg har prøvet det med ramene og det virkede ikke har taget batteriet ud og sat det i igen det virkede heller ikke men da jeg tog grafikkortet ud så sagde den samme lyd og så gik der lidt tid og så et bib og så kunne jeg høre at den startede op vil i så ikke mene at det er grafikkortet der er brændt af ?
-
hvordan resæter jeg bios er det ved at tage batteriet ud og flytte sådan en hætte 1 tak op i 5 sec og så tilbage? der står CLRTC ved den og man kan tage den helt af !
-
nu har jeg så resættet bios men det virkede ikke stadig de samme bib lyde
-
har fundet ud af fra forskellige sider at det nok er grafikkortet der er i stykker