hvilken GTX 260

  • Det billigste er første version af GTX260 kortet med 192 shaders, det andet kort har 2. version med 216 shaders + det er lavet med 55nm teknologi hvilket gør det en smugle mindre varmeafgivende!


    UPDATE: Ovenstående passer ikke... jeg skal lære at undersøge tingene ordenligt ingen jeg udtaler mig! :( :oops:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KasperB
    Det billigste er første version af GTX260 kortet med 192 shaders, det andet kort har 2. version med 216 shaders + det er lavet med 55nm teknologi hvilket gør det en smugle mindre varmeafgivende!


    Prøv at se overskriften på kortene, begge er med Core 216 og 55nm...



    Pingomann: Du har ret det er den billige version der har XT og 621Mhz, iforhold til det der er ca. 250kr. dyre som har 576Mhz :crazyeyes:


    Er XT en OC'et version? - og hvad er ideen ved at vælge det dyre frem for det billige? (er der noget jeg har overset..)


    Og kræver det kort virkelig en 680W PSU? :boxed:


  • Tror også at der følger Far Cry 2 med til det andet kort du linker til. Hvis man zoomer ind på forsiden af billedet kan man se at GRID følger med og så vidt jeg ved har zotac skiftet GRID ud med FC2.


    Jeg blev sku også forvirret da jeg så det. Havde skrevet det på min ønskeseddel og så pludselig var det udskiftet med et andet kort??


    -FredeK


  • Du har sgu nok ret, har også undret mig over hvor mit kort var blevet af :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70



  • Står og skal bestille et kort, men er der nogen på falderebet der kan forklare mig hvad XT versionen er, og hvorfor den er billigere men samentidig har flere Mhz? (synes det er lidt forvirrende)


    OG skal det kort virkelig bruge en 680W pSU? (synes det lyder overdrevent)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK



    OG skal det kort virkelig bruge en 680W pSU? (synes det lyder overdrevent)


    Jeg kører mit 260 kort med en 500w psu, så nej den skal ikke bruge 680w.

    Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1