Er der nogen her inde der kan anbefale mig en god skærm til min pc det må max være en 22 tommer og den skal bruges til at spille på den skal ikke koste alt for meget ca 2000-2500 ikke meget mere
Ny skærm
-
-
Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
Er der nogen her inde der kan anbefale mig en god skærm til min pc det må max være en 22 tommer og den skal bruges til at spille på den skal ikke koste alt for meget ca 2000-2500 ikke meget mereJeg har selv en Samsung 226BW, og den er jeg rigtig glad for.
http://www.komplett.dk/k/ki.asp?sku=331838
Den kan klart anbefales/Lasse
-
-
tak nu har jeg bestilt en T220
-
tjek evt. monitor reviews på xbitlabs - der kan du se hvad der er pengene værd - du kan jo altid sende den du har købt nu tilbage
-
Nu sidder jeg og er nysgerrig hvorfor max 22"
Jeg elsker selv min 24" med 1920x1200,
Thomas
-
Oprindeligt indlæg af The Brain
Nu sidder jeg og er nysgerrig hvorfor max 22"Jeg elsker selv min 24" med 1920x1200,
Thomas
Prøv at chek hans gfx
-
Oprindeligt indlæg af The Brain
Nu sidder jeg og er nysgerrig hvorfor max 22"Jeg elsker selv min 24" med 1920x1200,
Thomas
QuotePrøv at chek hans gfx
skal købe en ny computer inden for et par måneder når jeg har råd så det har ikke noget med GFX at gøre vil nemlig have et GTX285, det er fordi jeg ikke har plads til større på mit bord -
hvordan laver jeg et ordentligt quote ?
-
hvordan laver jeg et ordentligt quote ?Tryk på citer lige over indlægget, istedet for at trykke besvar
-
Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
Tryk på citer lige over indlægget, istedet for at trykke besvar
hvad så hvis jeg vil lave det fra 2 forskellige indlæg? -
hvad så hvis jeg vil lave det fra 2 forskellige indlæg?Det ved jeg faktisk ikke
-
Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
Det ved jeg faktisk ikke
ok og tak for hjælpen