Xbox360 fryser

  • Hejsa


    Jeg er i den uheldige situation at min xbox er begyndt at random fryse under spil. Den kan gøre det efter 30 sek og nogle gange kan jeg få lov til at spille f.eks 30 min før den fryser. Nogle der har været ude for dette også og fået det løst eller ved hvordan man løser dette ?


    Håber der er nogle der kan hjælpe


    Kalan

  • Hvordan lyser status ringen i fronten af maskinen.


    Så vidt jeg ved, så betyder forskellige farvekombinationer forskellige status beskeder.
    Det er bl.a. derfor man på xbox kan opleve "ring-of-death" når xbox'en melder hardwarefejl.

  • Og skynd dig. Jeg mener at have læst de stopper deres RMA snart og ikke fixer ring of death længere.


    Men min frøs også ofte i spil. Der gik ikke længe før Ring of death kom, og så gad den slet ikke starte.
    Jeg ringede ind, sendte den afsted, og en måned tid senere fik jeg en ny :)


    Det var en af de første udgaver, så det er nogle år siden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Navalax
    Og skynd dig. Jeg mener at have læst de stopper deres RMA snart og ikke fixer ring of death længere.


    Men min frøs også ofte i spil. Der gik ikke længe før Ring of death kom, og så gad den slet ikke starte.
    Jeg ringede ind, sendte den afsted, og en måned tid senere fik jeg en ny :)


    Det var en af de første udgaver, så det er nogle år siden.


    Det er til Xbox'en ikke Xbox 360'eren. :) 360'eren har de RMA på lang tid endnu :)

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Navalax
    Og skynd dig. Jeg mener at have læst de stopper deres RMA snart og ikke fixer ring of death længere.


    Men min frøs også ofte i spil. Der gik ikke længe før Ring of death kom, og så gad den slet ikke starte.
    Jeg ringede ind, sendte den afsted, og en måned tid senere fik jeg en ny :)


    Det var en af de første udgaver, så det er nogle år siden.


    Du har 5 års garanti på red ring og death ;)