Faldt lige over denne fejl på SHG.dk's hjemmeside, under Julekonkurrence... Syntes nu den er ret sjov alligevel :] Men hvad hjælper det at udlove ingen vare???
*EDIT: Undskyld kvaliteten på billedet*
Faldt lige over denne fejl på SHG.dk's hjemmeside, under Julekonkurrence... Syntes nu den er ret sjov alligevel :] Men hvad hjælper det at udlove ingen vare???
*EDIT: Undskyld kvaliteten på billedet*
Hehe... Jeg håber jeg vinder 0 stk Creative Inspire højtalere...
lol
Fandt en fejl tidligere i dag i edbprisers konkurrence, hvor man ikke kunne svare rigtigt på spørgsmålet.
Svarmuligheder:
- ingen
- 3
- 4
Hvor svaret var 2 :]
QuoteDisplay MoreOriginally posted by scully
Fandt en fejl tidligere i dag i edbprisers konkurrence, hvor man ikke kunne svare rigtigt på spørgsmålet.
Svarmuligheder:
- ingen
- 3
- 4
Fandt også den fejl... Brugte 15 min. bare for at tænke mig om
Men valgte så "3"
hehe, ja
Det må jo være det mindst forkerte svar og derfor det mest rigtige.
SHG havde også en dag hvor man ikke kunne se hvad man stemte
Nederen konkurrence da
Ja lidt fladt at få afvide, at man har fundet nul højtalersæt.. ;(:D
angåne fejl så er denne hjemmeside da heller ikke helt fejlfrig men sådan er den nok med de fleste kik på klokken den siger 6.27 her og mit indlær kommer på ca. 5.27 HEHE det er lige før at man tror at men har sat uret tilbage da vi gik over til vintertid men ikke nok med så har man også sat det tilbage pga at nu er det sgu blevet koldt.... man kan kun se frem til en dejlig varm sommer for så kan det værer at tiden passer igen
QuoteDisplay MoreOriginally posted by scully
Svarmuligheder:
- ingen
- 3
- 4
Fandt også den fejl - svarede 3
De har rettet fejlen
Men sådan en fejl må ikke ske i en konkurrence
Hehe, der får de sgu ik mange deltagere
QuoteOriginally posted by Try-this
Fandt også den fejl - svarede 3
også mig
QuoteOriginally posted by klf
angåne fejl så er denne hjemmeside da heller ikke helt fejlfrig men sådan er den nok med de fleste kik på klokken den siger 6.27 her og mit indlær kommer på ca. 5.27 HEHE det er lige før at man tror at men har sat uret tilbage da vi gik over til vintertid men ikke nok med så har man også sat det tilbage pga at nu er det sgu blevet koldt.... man kan kun se frem til en dejlig varm sommer for så kan det værer at tiden passer igen
hehe... Fejlfri..? Man skal selv indstille sit ur på sin profil! Men okay, mennesker kan jo også fejle!
QuoteOriginally posted by klf
Det er skam ikke en fejl på Tweak.dk! Du skal bare sætte din tid i forumet under din profil til CET +1 og ikke CET.
QuoteOriginally posted by sct_nicolaus
hehe... Fejlfri..? Man skal selv indstille sit ur på sin profil! Men okay, mennesker kan jo også fejle!
![]()
Det er en af de ting man skal vælge når man opretter sin bruger. Det er fx ikke alle der sidder i Danmark. Jeg kan fx se at flere har valgt CET +8 og CET +11.
QuoteDet er en af de ting man skal vælge når man opretter sin bruger. Det er fx ikke alle der sidder i Danmark. Jeg kan fx se at flere har valgt CET +8 og CET +11.
Sejt nok - hvis det er korekt - men det har du vel checket via deres IP..... - btw - hvor er de så henne i verden....
QuoteOriginally posted by Slammand
Fandt også den fejl... Brugte 15 min. bare for at tænke mig om
Men valgte så "3"
edbpriser her gjort det igen - igen :tongue:
Nu syntes jeg de skulle tage sig sammen... ellers får de . Eller skulle man give dem en
for at begå samme fejl 2 gange
QuoteOriginally posted by DEEF
Ja lidt fladt at få afvide, at man har fundet nul højtalersæt.. ;(:D
hehe, ja for det første er det ret sjældent at man skal have af vide hvad man har fundet, og for det andet så kan man ik finde 0...