Bærbar gamer msi eller dell ?

  • Tak :) Det vil jeg prøve :D

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

  • Ville lige komme med min personlige mening :)


    Jeg sidder selv på en MSI gamer bærbar lige pt, og jeg kan ikke klage på nogen måde! Der er alt hvad der skal bruges, og så til en acceptabel pris. Jeg er den stolte ejer af en gx600 og selvom den er ved at være lidt ældet, så sparker den stadig røv! :D GTA3, Total War: Empire, divs 3D programmer, multitasking og you name it.. ja selv højtalerne spiller højere end på nogen anden bærbar jeg har haft mellem hænderne :) (desværre er der ingen subwoofer i min)


    Og hvad dell angår, så ville jeg holde mig langt væk :P Der er nok mennesker der køber dell, og derfor skal alle de andre firmaer støttes! ;) Og så er dell i mine øre noget discount :P "Vælg bærbar ligesom du vælger damer/mænd" - det er mit motto ;)


    Og så lige en sidste ting: MSI'en har et RIGTIGT numpad! hvor dell for det meste kun har de fesne hvor man mangler den vigtige del af numpaden, nemlig +,-,Enter :P Så læser du matematik så er MSI din ven og Dell din fjende ;)


    Cheers

  • Jeg fik min Dell XPS Studio 13 igår, og jeg synes nu nok at den er rigtig lækker. Dermed ikke sagt at den er bedre eller flottere end andre. Men jeg synes jeg fik mest for pengene hos Dell, derfor valgte jeg den.

  • Msi'en er også billigere og tror jeg har fundet en til ca 7400 så det bliver den ;)

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900