QuoteDisplay MoreOriginally posted by WizzarD
Når man selv er MEGET hurtigt ude med riven over diverse "latterlige" tråde og trådnavne - så bør man vel også selv være bare lidt lydhør overfor andres "kritik" eller hva'....?????? - jeg vælger at tro du har en dårlig dag - maybe efter en lille jule-frokost - for du virker sgu temmelig negativ i dag - og meget let at provokere - plejer ikke at ligne dig....
- og så behøver der vel ikke komme en mod og kommentere - før kritikken kan være berettiget....
Som sagt vil jeg give "knægtene" ret denne gang - og det sker sgu ikke så tit....
Denne gang er vi vist ikke enige
Og nej jeg har hverken været til julefrokost - eller haft en dårlig dag og mener ikke jeg er negativ, bare fordi jeg undrer mig over at nogle enkelte personer, som ikke synes min jokes er gode nok, så begynder at lege "mini-moderatorer" og skal fortælle mig hvad jeg ska' og hvad jeg må. Der står ingen steder at jeg ska' sende forskellige vitser i samme tråd i Offtopic.
Det ka' da godt være at det ikke ligner mig, men der s.. grænser - selv for en gammel rotte som mig.
Til sidst - så ryster jeg stadig lidt på hovedet og små-griner over, at nogle enkelte jokes ka' ende i sådan en gang pladder. Og så undrer det mig også at du, som plejer at ha' det store overblik, er røget med på vognen.
Nu vil jeg gå over til kæresten og spise en god middag og så ka' I jo pludre videre om mine jokes