Gta IV online problemer.

• Har købt 3 x GTA IV, til mig selv og to kammerater. De to første jeg fik virker fint og online delen kører som der skal.På det sidst ankommende derimod virker online ikke, single player delen virker fint. Har så kigget på disken og der står "for sale in asia only". På de to der virker ok, står der intet derom.

Så mit spørgsmål er om det kan være grunden til at multiplayer ikke virker, alt er opdateret(windows live og selve spillet).

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Ingen der kan gøre mig klogere? :D

Har snakket med coolshop, og de vil gerne bytte det hvis det fejler noget, hvis det derimod ikke gør, skal jeg selv betale gildet.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Det må da være derfor. Det er den eneste mulighed, altså hvis det ikke er disken der har en eller andet mystisk fejl. Da det også er den eneste hvor det nævnte står på, kan det ikke andet end at være pga. den er beregnet til Asien.
    Jeg ville sende den retur.

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_