K: bileter til MM

  • Hov Hov Zigiro drage noget der!


    det er virkelig enormt fed musik bare fordi MM ikke vinder en skøndheds kokurance så er han bare for vild til at skrive sine tekste det er geniale lavet Mam må sku tage hatten for ham han er GENIAL den mand!

  • For mig er MM en kunstner der virkelig har slået sig fast ved at finde sin egen originale stil og sound - alt respekt for det.


    At jeg så synes at han er lidt syg i potten er jo bare en personlig mening ;)

  • Jeg var til guns n' roses i Gentofte i '93 hvor Suicidal Tendensies var opvarmning, og damn de var vilde 8o 8o. Siden hen har musiksmagen ændret sig en del.. Jeg var inde og høre Bruce Springsteen i parken i sommers, og det var jeg vild med.. :)


    Marilyn Manson har lavet et par fede numre, men hans stil er lige en tand for syg, efter min mening :D

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    For mig er MM en kunstner der virkelig har slået sig fast ved at finde sin egen originale stil og sound - alt respekt for det.


    At jeg så synes at han er lidt syg i potten er jo bare en personlig mening ;)


    han er lam i roen, det er hvad han er...der er ik en skid kunst i sådan et sv*n ifølge min mening....han er bare endnu en færdig person der er kommet til tops pga. folk's, til tider, dårlige smag... :rolleyes:


    sry, men jeg det er hvad jeg syns, og jeg var altså lige nødt til at fortælle det til jer andre også...