S: 2 stk. helt nye SAS 146 GB diske

  • Jeg sælger 2 SAS diske for en ven og det drejer sig om HP 431958-B21 - 146GB 10k rpm 2.5" single port.


    Flere specifikationer kan ses på: http://h10010.www1.hp.com/wwpc…tml?jumpid=reg_R1002_DKDA


    Som sagt er diskene helt nye, de er stadig i deres beskyttende folie og har garanti frem til 4 juli 2011, hvor man først modtager en ny disk og sender den gamle ind.


    Kom med nogle bud folkens, men lad os lige huske at det her er SAS diske og ikke standard hr og fru jensen SATA diske :D


    Bytte til grafikkort er han også interesseret i, men der snakker vi naturligvis et lidt kraftigere grafikkort, dvs. vi snakker 260-216 som min.


    Kom med nogle bud.


    Også sat til salg her og her

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Erroneus
    Noteret, det er dog ikke nok for ham.


    Det virker ikke som ret meget, nej, men det er desværre hvad de går for rundt omkring på denne slags fora. De er jo ikke engang så hurtige som en VRaptor disk :<


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    nej....
    Det er jo med hotplug skinner som bruges i mange servere.


    ...og som kan bruges til INGENTING, hvis du vil have dem siddende i din workstation/gamer-maskine ;)


    Jeg kan dog varmt anbefale diskene, hvis man har mod på at modde/tweake lidt.
    Købte selv 4 stk. af Spazoid, og de kører i et raid 5 i min maskine i øjeblikket.
    Hurtige, stabile og støjsvage. (Har dog en svag tendens til klassisk scsi-hylen, men det er næsten ingenting, og nemt at dæmpe.)


    Jeg har også raptor'ere i maskinen, men overvejer at udskifte dem med flere HP sas-banditter :)


    Byder 400,- pr. stk.

  • Det er noteret, men simpelthen ikke nok, ikke for de diske. Det er rigtigt nok ikke noget en standard gamer har brug for, men det er heller ikke standard diske :>


    Lad os komme tættere på 800 kr og så kan vi finde ud af noget.

  • Tag nu ikke dette forkert, det er udelukkende for at hjælpe dig med at gøre din prissættelse mere realistisk. Jeg havde 8 af disse diske til salg i sommers, og de gik for 500,-/stk efter et par uger til salg på adskillige fora, og siden da er der kommet rigtig meget gang i SSD diskene som henvender sig til samme marked som disse + mange flere, så jeg tror altså ikke du kommer ret tæt på de 800 du ønsker :(


    Men held og lykke men hvad end du gør! :)


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Nej det er helt fint og min ven har også revurderet situationen, så han er villig til at gå meget længere ned i pris.


    Begge diske for 1k+ porto, det lyder som en ganske fair deal, så hvis nogle er interesseret i det eller tæt på den pris, så må de gerne melde ud.