link til NOcd patch til BF1942

  • Quote

    Originally posted by master
    Ikke hvad jeg ved af.......


    indtil vidre er det kun lykkes med clone cd og demon tool at spille ofline X(


    Min clone cd kopi kører fint på min computer og det gjorde det også med noget virtual drive jeg oprettede. Det tog godt nok en time at kopiere den originale skive over på, men det virkede. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Min clone cd kopi kører fint på min computer og det gjorde det også med noget virtual drive jeg oprettede. Det tog godt nok en time at kopiere den originale skive over på, men det virkede. ;)


    du er simpelthen bare så kløgtig du er Hans ;):D

  • Hej der.


    jeg har nocd. til mit battlefield. og kan også spille Online. så det kan man godt ;)



    Og jeg HAR OGSÅ ORIGINALEN.


    VH ****Gabriel

  • hmm gabriel ka du så ikk sende den patch til mig ? :))

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Jeg har forstået det så ledes:


    Sehested har (lige som jeg) bf1942 i original udgave
    men er træt af hver gang der skal spilles, er nød til at finde cdén frem og hver gang der skal skiftes map spinder drevet op...... for mit vedkommen betyder det at 5-10 spiller er i gang med gamet ca 10-20 sec før mig...... derfor ville det være rat at kunne "Subste" en copi på hdén.


    Jeg ved godt at der i manualen står at man kan få en ny cd hos EA GAMES DANMARK hvis skiven er gået i stykker ved normalt brug... men aligevel


    Fear nok der :P Jeg må helle tage teksten med hen til en profecor så han kan analysere den :))

  • Man kan godt spille online hvis man laver et image af CDén. Hvis man gør skal man først køre spillet for at komme forbi safedisk. Ellers tager det en evighed. Man kan evt. læse hvordan man gør på http://www.suprnova.com under forum. Ved ikke med noCD, men mon ikke man kan spille online ;)


    /Bosse

  • Quote

    Originally posted by master


    En time 8o jeg laver en copy på ca 5-6 min


    Det var virtual drive det tog en time at lægge skiven over på. ;) Læsehastigheden var meget lav. Har nok noget med det kopibeskyttelse at gøre.


    BTW. Sig lige til, hvis nogle af jer er trætte af den film (intro) den starter spillet op med. Den er ret nem at undgå, det er blot at skifte movie filerne ud med nogle andre filer. Hvis der er interesse for det, så smid en PM med emailadresse. Kan nemlig ikke lige huske hvor jeg fandt dem, men det virker. ;)

  • Quote

    Originally posted by marquis1
    Bare lige en lille kommentar til The Hans ;)
    Man kan også bare sætte "+restart 1", uden "", så ens genvej fx. ser sådan ud ; BF1942.exe +restart 1 .. Synes jeg er lidt nemmere :)


    Du mener det vil droppe intromovien ?
    Er lidt a la Mohaa så. Tænkte nok, der var et lille trick der, men kunne ikke finde det. Takker for infoen :D

  • til gabriel du ku evt sende den over msn


    søg på min mail kensted@sport.dk



    jeg bruger osse +1 restart


    hmm ingen der gider sende patch til lille mig? :))

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

    Rettet 2 gange, sidst af sehested ().

  • kom nu anyone som ligger inde med en patch til 1.5

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested
    kom nu anyone som ligger inde med en patch til 1.5

    er det mon lovligt med nocd?? ;)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet en gang, sidst af Johnny ().