Så er jeg lige blevet Morbror til en lille pige

Juhhuu
-
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Så er jeg lige blevet Farbror til en lille pigeJamen tillykke tillykke med det, det er jo en stor ting
-
Takker
Ja det er en stor ting, glæder mig til at se den lille i morgen. Bor desværre meget langt væk fra Hillerød hvor hun ligger.
-
TakkerJa det er en stor ting, glæder mig til at se den lille i morgen. Bor desværre meget langt væk fra Hillerød hvor hun ligger.
ja det bliver da spændene, så må du huske og tage et billede du kan dele med os.
-
Oprindeligt indlæg af nonsens
ja det bliver da spændene, så må du huske og tage et billede du kan dele med os.
Ja det skal jeg gøre, har lige rettet det til Morbror. Det er jo min søster, he he.
-
Jeg blev også morbror for et par måneder siden, og jeg er blevet farbror 2 gange...men jeg kalder det nu onkel. Jeg er ikke helt sikker på det er korrekt, men "Onkel Anders" har nu en vis klang over det!
Anders
-
Jeg vil nu også foretrække onkel Jacob
-
jeg syntes farbror og morbror lyder enormt gammeldags, og helt forkert, så her i familien hedder det også onkel, min datter har så 6 onkler på min side så det er lidt af et roderi nogle gange.
og så to morfar det gær det heller ikke nemmere.
onkel anders lyder altid godt
-
Oprindeligt indlæg af nonsens
jeg syntes farbror og morbror lyder enormt gammeldags, og helt forkert, så her i familien hedder det også onkel, min datter har så 6 onkler på min side så det er lidt af et roderi nogle gange.og så to morfar det gær det heller ikke nemmere.
onkel anders lyder altid godt
I er også en skør familie
Men mange gange tillykke til trådopretter
-
Oprindeligt indlæg af Macimuz
I er også en skør familie
Men mange gange tillykke til trådopretter
ha ha jaaa men jeg har ikke selv valgt den og jeg er første født.
går alligevel nok nogle år før jeg bliver faster
-
Så er det første billede i hus, det er godt nok ikke så meget af den lille man kan se. Men de kommer jo nok når der er lidt mere ro på.
-
Så er det første billede i hus, det er godt nok ikke så meget af den lille man kan se. Men de kommer jo nok når der er lidt mere ro på.Århhhhhh altså får jo helt lyst til at få en til, de er så søde er de.
-
Og lige en sidste for i aften
-
Tillykke da
-
Takker
-
Tillykke
Bliver også selv onkel til sommer
-
Jeg glæder mig også til den dag min storesøster får pruttet en unge ud så jeg kan blive Onkel Anders
-
Også et tillykke herfra da