Warhammer CD key virker ikke?

• FFS!.. Jeg har lige fået warhammer ind af døren idag, og koden virker ikke.. Der er ikke nogen I, O eller Q, eller noget man kan tage fejl af.. Jeg har dobbelttjekket 100 gange mindst.. Og coolshop vil ikke tage sig af det, de hendvender mig til EA's kundesupport, som er åben hverdage mellem kl 13 - 17.. Men ikke er åben når man ringer til dem.. Jeg er så frustreret lige nu.. GRRR.. Hvad skal jeg gøre?

• ?!

Det var mærkeligt.. Jeg havde cdkeyen midlertidig lagt ind i notepad uden at gemme den selvfølgelig.
    Den key jeg havde skrevet i notepad var den jeg var 100% sikker på var korrekt, hvor jeg tog hensyn til alle fejl jeg evt kunne have lavet.

Jeg har så copy-pasted den ind så jeg slap for at skrive den de gange jeg forsøgte. Men nu her, 3 forsøg virker den pludseligt..

Der må være et delay på en halv times tid, fra man opretter og authenticater sin user, via sin email og ind på siden, til at man kan validere sin key, sammen med sin bruger.

Det har jeg aldrig oplevet før. Måske kan andre bruge dette hvis i har samme problemer.. :pokey:

For jeg nåede da både at skrive, ringe og råbe af EA og Coolshop :oops: