Er der nogen af jeg der ved hvordan kan installere gta 4 på en anden computer den kommer bare med en fejlmelding
Gta Iv
-
-
Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
Er der nogen af jeg der ved hvordan kan installere gta 4 på en anden computer den kommer bare med en fejlmeldinghvilken fejlmedling, hva er den om?
du ska huske at ha installeret .Net Frameworks 2.0
-
det er når jeg har installeret den pc min egen og så jeg skal prøve på en anden pc
-
Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
det er når jeg har installeret den pc min egen og så jeg skal prøve på en anden pcdu vil ik kunne installer den på din computer på en harddiske og overføre den, ik sikkeret den vil da, da den smider filer rundt omkring i data mapper os på din pc.
-
da jeg kom cderne i og instalerrede der fra virkede det tak
-
Lige et OT spørgsmål:
Er det rigtigt at PC udgaven er en form for XBOX "udgave" ? Altså f.eks. når man vil ændre controls så får man en XBOX controller op og man kan ikke ændre det?
Mvh Madsen
-
Oprindeligt indlæg af Sensation
Lige et OT spørgsmål:Er det rigtigt at PC udgaven er en form for XBOX "udgave" ? Altså f.eks. når man vil ændre controls så får man en XBOX controller op og man kan ikke ændre det?
Mvh Madsen
i options kommer der en xbox controler frem for at vise hvordan tasterne er sadt op, underligt nok
-
yesyes
men kan det passer at der også gør det i PC udgaven?
Mvh Madsen
-
Oprindeligt indlæg af Sensation
yesyesmen kan det passer at der også gør det i PC udgaven?
Mvh Madsen
ja der gør, fordi de gider ikke bruge penge på at porte spil ordentlig, først udgiver det til konsoler når de ikke kan malke det for penge mere bliver det lige portet hurtigt til pc for at få det sidste presset ud -
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
ja der gør, fordi de gider ikke bruge penge på at porte spil ordentlig, først udgiver det til konsoler når de ikke kan malke det for penge mere bliver det lige portet hurtigt til pc for at få det sidste presset udoki doki, det passer også med det jeg regnede med. Tak for svaret.
Mvh Madsen