XBOX 360 spørgsmål!

  • Jeg har givet ungerne en xbox 360 i julegave. Den skal tilsluttes en fladskærm og et Logitech Z-5500 højttalersystem.


    Der er ikke plads til i xbox`en til samtidig at tilslutte HDMI stik som skal gå i fladskærm og så et optisk stik i xbox og over i højttalerne.
    Jeg har så tilsluttet det medfølgende kabel i xboxen men hvordan skal de farvede kabler tilsluttes fladskærmen i scartstikket så der kommer billede på, lyden skal jo gå igennem Z-5500 systemet? Jeg har kigget i manual til fladskærm men syntes sq ikke rigtig jeg kan hitte ud af det med alle de kabler... :$


    Jeg har sat de 3 forskellige farver i det medfølgende scartstik og valgt HDTV men der er intet billede....


    Nogen der kan hjælpe?

  • jeg skal lige være med på.. Har du en Xbox med HDMI stik i? og er det, det du vil bruge??
    For så kan du vel sætte dit logitech til dit fjernsyns udgang..
    Og hvilke 3 stik snakker du om.. snakker du bare om de standart, så kan ikke køre HDTV med dem..

  • Ja jeg har en xbox med HDMI stik i men HDMI kan man ikke bruge hvis man skal bruge optisk samtidig da det optisk stik dækker for HDMI stikket...
    Ja jeg kan sætte det optiske stik i fladskærmen og over i Logitech systemet men kan skærmen mon give lige så god lyd som xboxen?
    Jeg er ligeglad med hvordan det sættes sammen, bare jeg kan køre med 1080p pg få optimal 5.1 lyd.

  • Hvilken Xbox 360 er det?
    Jeg har en Elite samt et sæt Z-5500 og det virker fint med optisk til lyd og HDMI til video.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Det er en med 60 gb, ved ikke om den hedder Premium. Jeg har lige sat optisk i fladskærm og så i Z-5500, det lyder dælme fint ;-)


    Sshadows, kan både HDMI og optisk være tilsluttet på samme tid i din xbox?

  • Da sshadows har en elite følger der en adapter med til så han kan sætte optisk kabel i.
    Eller det gør der til min, men er der optisk udgang direkte fra din xbox? for så er det da noget som der er lavet om på.


    Du kan se den på det første billede ligge ved siden ad hdmi kablet, og det ved jeg ikke om følger med til pro udgaven.


    http://www.xbox.com/da-DK/hard…60elitesystem/default.htm

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD