Drinks og tilbehør.

  • Hey derude venner!


    Jeg skal stå for baren til min fatters 50års fødselsdag på lørdag, og jeg har lavet en liste over det jeg skal bruge.


    Spiritus:


    Matusalem 10års
    El Dorado 12års
    Havana Club 7års
    Jack Daniel's
    Gentelman Jack
    Jack Daniel's 7års
    Southern Comforte
    Kaluah
    Malibu
    Gordons Gin
    Smirnoff
    Absolut Vodka


    Tilbehør:
    Cocio
    Mælk
    Schweppes Ginger Ale
    Appelsinjuice
    Tonic
    Sprite
    Lime-konsentrat
    Lime-frugter
    Farin
    Flødeskum
    Rørsukker
    Auto-citron


    Jeg har skaffet det meste sprut og ved hvor jeg skal købe det meste tilbehør; men:
    Schweppes Ginger Ale og Schweppes Tonic er jeg sku næsten ret så sikker på, ikke kan fåes i Superbest, Superbrugsen, Kiwi, Fakta, Netto og eller Rema 1000. Hvor skal jeg få fat i det henne?


    ..og hvad siger I ellers til min liste? ;) heh


    Mvh

  • Føtex har både Ginger ale og tonic :drink:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Hej


    Jeg forstår ikke hvad du skal med alle de Jack Daniels? Jack D´ er sådan set fint nok, hvis man er til den slags. Men Jack Daniels´ "luksusudgaver" er efter min mening ikke pengene værd - der er ikke nogen nævneværdig forskel på dem....ihvertfald ikke nogen forskel der gør dem merprisen værd, i forhold til almindelig Jack D´. Hvis du virkeligt gerne vil have så mange bourbon whiskey´er så syntes jeg du skulle overveje at købe noget Maker´s Mark...eller andre kvalitetsbourbon.
    Derudover så syntes jeg du skulle købe Stolichnaya vodka istedet for Smirnoff. Det er en langt bedre mixer og skulle der være en der vil have en ren vodka kan Stoli også fint bruges.
    Gin´en syntes jeg også du burde opgradere - Bombay Sapphire virker som et oplagt bud. Plymouth Gin har dog generelt ry for at være en af verdens bedste gin. Men medmindre der kommer mange gin-nørder så rammer du nok bredere med Bombay.


    Desuden så ville du sikkert også få glæde af at købe noget likør og noget tranebærsaft. Med tranebærsaften kan du lave cosmopolitans, hvilket altid er et hit. Og med noget curacao, bananlikør/pisang ambon, rød grenadine, creme de cassis, Galliano (hvis du også laver noget kaffe kan du lave hot shots) osv. kan du lave en masse drinks - grenadine og curacao er nok dem med flest anvendelsesmuligheder... blå curacao kan du blande med vodka og sprite (isbjørn) og smider du noget tequila på listen kan du lave tequila sunrises med grenadinen.


    Men bortset fra det så er der top-point for at der ikke findes Barcardi på din liste :9xo


    P.S. Nogle røde sodavand og noget Jägermeister ville sikkert også være et hit :)


  • Jeg er med på den med Smirnoff vs Stolichnaya. Stolichnaya er virkelig klasse vodka, hvis du først har smagt det, så gider du ik drikke smirnoff igen, sån har jeg det hvertfald.