Hjælp til vandkøling

  • Okay fedt nok. Tror i man kan lave mærkbart bedre clocks på sit GFX med vand??
    Kan man egentlig godt sætte to pumper efter hinanden??

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KristerBC
    Okay fedt nok. Tror i man kan lave mærkbart bedre clocks på sit GFX med vand??
    Kan man egentlig godt sætte to pumper efter hinanden??


    Kommer an på kortet, men hvis det er meget varmt med std køler, så er der altid noget at hente ved at få det ned på ~40c load, og så vil næste step være et voltmod, og så er der ret meget ekstra at hente på vand ;)


    Ja det kan du godt, om det vil give noget og hvor meget kommer an på resten af systemet.

  • Okay. Holder mig til vandkøling i starten :D


    Melder tilbage når, jeg har fået delene hjem, bliver nok først næste år, da jeg ikke er hjemme i ferien.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KristerBC
    Okay fedt nok. Tror i man kan lave mærkbart bedre clocks på sit GFX med vand??
    Kan man egentlig godt sætte to pumper efter hinanden??


    Jeg ville ikke sætte 2 pumper efter hinanden, så hellere lave 2 individuelle loops.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • hej folkens. Jeg modtog mit vandkøling i går (giver mer info senere da jeg skriver fra mobilen.) problemet er at jeg havde nogle problemer med montering af køleren på grafikkortet. Da jeg endelig fik det startet op var det 80 grader i idle. Derfor prøvede jeg at tage køleren af og montere den igen, men desværre fik jeg mit kort smadret så jeg skal have et nyt. Køleren hedder ek fc88 den jeg tidligere har linket til. Kan jeg godt montere den på et "zotac 9800gt 1 gb" ?

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • i må undskylde at der ingen opsætning er i teksten, men som sagt, jeg bruger mobilen.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt