X3 - Terran Conflict

  • Nogle space-sim nørder herinde som har prøvet det?


    Brugte mange timer X3 - Reunion, desværre manglede det flere og mere varierede quests/missioner, håber det er blevet rettet i det nye.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Slet ingen rumstrategi nørder herinde?


    Har fået købt det og det kan varmt anbefales hvis man har tålmodigheden til at lære det rigtig at kende.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Jeg har ikke prøvet det.


    Jeg har spillet EVE noget tid, men det blev kedeligt da jeg syntes det bare var det samme og det samme..


    Er det der terran conflict ude?


    Det ser godt ud, har lige kigget lidt på youtube.


  • Det minder meget om de gamle privateer og Elite spil, bare meget større og med mange flere muligheder.


    Og ja, det er udkommet og de fejl som de brokker sig over i nogle reviews er rettet. Der kom en 1.3 patch lige efter release. Jeg er i fuld gang med det og det er kanon fedt.


    Det er lidt svært at lære, men sådan er det jo med adv. spil, men alt det man ligger i det for man også igen.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Har bare meget svært ved at ofre penge på noget jeg ikke kan prøve først. Ellers ville jeg sikkert også være i fuld gang med warhammer online..


    Alle spil burde have et 24 timers try ligesom EVE.