Hjælp til formatering af Bærbar

  • Jeg har fået en bærbar hjem, der skal formateres.


    Computeren er enormt langsom om at starte op og den viser en "Generic Host Process for Win32 Service" boks hver gang. Den kan gemmes væk og maskinen kører fint. Hvis man imidlertid lukke boksen ned går computeren i stå.


    Når jeg prøver at formatere computeren kommer den igang med selve opstartsfacen af cd'en, men lige pludselig slukker maskinen.


    Nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kan få lortet formateret, så jeg kan starte forfra, eller evt. en løsning på mit problem. Er det virus, eller HDD'en der er brændt af?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SotD
    Jeg har fået en bærbar hjem, der skal formateres.


    Computeren er enormt langsom om at starte op og den viser en "Generic Host Process for Win32 Service" boks hver gang. Den kan gemmes væk og maskinen kører fint. Hvis man imidlertid lukke boksen ned går computeren i stå.


    Når jeg prøver at formatere computeren kommer den igang med selve opstartsfacen af cd'en, men lige pludselig slukker maskinen.
    Nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kan få lortet formateret, så jeg kan starte forfra, eller evt. en løsning på mit problem. Er det virus, eller HDD'en der er brændt af?


    havde samme problem og hos mig var det ram der lavede crap i det, det er dog ikke en garrenti for at det er det samme ... kunne dog måske også forklare pcens langsomme virken

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • jeg har lavet det samme nummer min det var bare at jeg havde købt en masse dele til min computer og kom godt i gang jeg huskede at jeg skulle fomater min hard disk jeg havede sat helemin computer og skulle til at fomatere computeren men være gang jeg prøvede genstartede den men fant ud af jeg ikke havede skruet den ornlig fast og nu virker den sikre dig at alt sider som det skal og der er brugt køler pasta.


    hilsen dustdevil

    Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz, 2333 MHz
    2x Corsair CM2X2048-6400C5 2048 Mb
    Nvidia Geforce 8600 GTS
    GigaByte EP45-DS3L
    FPS250-60HEN 230v
    Seagate Barracuda 7200.10 500 Gb
    Advance 8808KP Kappa
    A4 Tech X-750BF
    Mircosoft Razer Reclusa
    Logitech Z4 Speakers
    LG Flatron L225WS 21"
    Optiarc DVD RW AD-5170A ATA