Tv2 Sputnik

• Er det bare mig, eller er det noget værre hø?

Jeg har lige givet 100 kr for 3 mdrs abonnement, og den står bare og siger "Forbereder klip, vent venligst..." i 2 minutter, for derefter bare at gå tilbage og vise en oversigt.. Jeg har gjort alt der står i kundeservice med opsætning af WMP, og overholder alle systemkrav, samt sidder på en 20mbit linje.. Kan det evt være nogle porte jeg skal åbne op for i routeren eller lignende?

Har prøvet engang før, for et halvt års tid siden, der var det det samme... Jeg vil have mine penge tilbage hvis det ikke snart virker.. Har skrevet til deres kundeservice nu her.. Grrr.. Vil se tak for i aften og klovn.. :pokey:

Andre der har det problem?

• Hvorfor prøvede du det ikke gratis i 24 timer før du betalte?

går ud fra det bla er derfor de giver gratis 24 timers prøveabb. væk :)
    Men altid nemt at være bagklog.
    Du bruger selvfølgelig Iexplorer? firefox duer ikke, selv med IE tab.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Navalax
    Ja jeg bruger IE... Anede ikke der var 24 timers gratis.. Det har jeg ikke set nogle steder.

det står på siden lige når man kommer ind :D

det er dog typisk at de ikke udgiver info om at der skal åbnes en port i routeren. Jeg ved dog ikke om der er noget porthalløj inde WMP, men hvis der står en port derinde (eller på M$'s support) så prøv at åbne den

De kunne nu godt have brugt divx web player, den er fee :D

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Ja og udover det skal mediaplayer opsættes til at kunne spille DRM beskyttet indhold, men læs deres FAQ (selvom den er elendig) den kan gi nogle fingerpeg i den rigtige retning.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr