• Hej

Har probrem med vista efter den ikke kan finde IP-adr. når jeg skal gå på nettet , og det har den kunne før men da jeg ville slette norton-antirus for at ville have en anden program så kunne jeg ikke komme på nettet mere , og i dag når man køber med vista for man ikke en CD-ROM med så har et problem og computeren er kun 2 md. gammel , og hvor kan jeg finde en vista som jeg kan downloade så jeg kan formater maskinen så jeg kan komme på nettet igen , og ved at downloade vista kan jeg gøre det fra en anden pc selv om det så er en xp at min ven har , og vil da heller have xp på og det kræver også en key hvor kan jeg se det på min maskine henne , ja det er sådan set 2-3 spørgsmål i det , håber på hjælp fra en af jer

• Man får godt nok hovedpine over at læse dit indlæg. :oops:

Prøv at indsætte flere punktummer, linjeskift, samt spørgsmålstegn. Prøv også at adskille spørgsmålene i stedet for ..og... og... og.. og.. Det der er sgu lige til at græde over det der. Sorry. :rolleyes:

• Helt enig, det eneste spørgsmål jeg fik ud af den smøre var om vista key.

Der skulle gerne sidde et klistermærke i bunden (hvis det er en bærbar), eller bag på kabinettet hvis det er en desktop pc.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr