Fritidsjob som 15 årig...

  • har snakket lidt med en af mine venner... han sidder selv nogle gange og laver lidt for sin mor (noget hun har taget med hjem fra arbejde) oghar snakket lidt om at lave det samme bare lidt oftere men det er nu ikke sansynligt :$ men istedet har han foreslået at jeg måske kunne få et fejejob også på hans mors arbejde... han har selv været der et par dage i sommerferien og mener at de mangler en derovre så det er da en mulighed :D kender jo allerede en af dem der arbejder der :razz: og så er det til en bedre løn end det jeg ellers havde tænkt mig :9xo

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • For lidt ekstra penge i kassen, så kan jeg anbefle at fikse computere for venner og familiem hvis altså det er noget du har rimelig erfaring med


    selv tager jeg et fast beløb på en 300kr + evt. dele.... lad mig sige det kan være en god måde at tjene mange penge på 10min. især hvis man kender en flok komplette amatører ;)
    samtidig laver jeg nogle computerrelaterede ting og sager for min fars arbejdsplads, bl.a har jeg installeret strømspareskinner og nye fladskærme for dem. Det er godt nok kun af og til de skal bruge mig, men det giver godt... især lige når man mangler et par håndører.


    alternativt kan du spørge dine forældre om de kan tage noget med hjem til dig ;)


    sidst, men ikke mindst skal du huske at der er regler for hvor meget du må arbejde, overarbejde m.m., tjek reglerne først, så du slipper for at bossen kan snyde dig.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Tip fra en der har været møllen igennem mange gange som ung.
    Tag og kom i noget "alm" tøj. Drop hængerøvsbukser, pircinger, vilde t-shirts osv.
    Første indtryk betyder 80% af en ansøgning hvis du møder op personligt, og husk at en personlig ansøgning er dobbelt så god som en der er sendt med posten.
    Og tag den med ro og lad den der tager ansøgningen snakke, så kan du altid blære dig med du faktisk har kysset chefens datter til fulderik snakken til julefrokosten.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850