CSS problem - er det modemmet "Netgear CVG824G - V2"

• Hej
    Er ny kunde hos yousee, og har fået et trådløst modem. Til at starte med kunne jeg slet ikke spille CSS. Kunne ikke finde mere end 100 servers eller så totalt i hele verdenen, og det var umuligt at joine et spil. Havde fat i yousee som fortalte mig at der IKKE var noget problem med deres modem. Yousee medarbejderen havde selv sådan et modem, og han spillede fint uden at ændre noget som helst i modemmet. Har dog senere fundet ud af at "Firewall Features" skulle slås fra, så gateway'en ikke undersøgte hver og en bit (SPI) der blev transmitteret. Nu kan jeg sagtens finde servers og joine.
    Men men men, har stadig problemer. Tastatur/muse tryk bliver ikke registreret ordentligt. Kan sidde og trykke desperat på musen for at få et skud igennem. Men ingenting sker. Lige pludselig går skuddene af og den bliver ved og ved, selv med tomt magasin. Så skal jeg trykke på museknappen for at få den til at holde op. Det samme med tastaturet. Lige med et kan jeg ikke gå fremad, prøver at gå baglæns eller til siden og så virker det i nogle øjeblikke igen.

Nogen der kender til problemet ?
    Er det mit modem fra yousee der skal ændres i modifikationerne ?
    Eller er det noget helt andet ?

Skal lige siges at jeg gik fra TDC internet (dog med egen router) hvor alt virkede fint. Og har ikke ændret på nogen indstillinger.