• Bilen skulle synes i dag.. Regner med den går igennem, men så går den fandme ikke igennem pga. en bærearm i højre side er gået i stykker eller sådan noget... Så kører man på værkstedet for at få et bud på hvad det vil koste, 3700kr lige op af lommen.. Så det bare noget lort :P


    Det eneste positive i dag, er at jeg fik 12 i virksomheds økonomi ..




    Hvordan har jeres dag været indtil videre?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Bilen skulle synes i dag.. Regner med den går igennem, men så går den fandme ikke igennem pga. en bærearm i højre side er gået i stykker eller sådan noget... Så kører man på værkstedet for at få et bud på hvad det vil koste, 3700kr lige op af lommen.. Så det bare noget lort :P


    Det eneste positive i dag, er at jeg fik 12 i virksomheds økonomi ..


    Hvordan har jeres dag været indtil videre?


    Det var da ærgerligt men heldigt det blev opdaget så du ik kørte galt senere pga. det :crazyeyes:


    Kom ud til en flad cykel imorges så måtte gå til/fra skole, og ska på jagt efter en cykel pumpe imorgen så jeg ka komme på arbejde fredag....Hader dæk, hvorfor ka de ikk lave dem af træ og metal somi gamle dage! :))

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Det var da ærgerligt men heldigt det blev opdaget så du ik kørte galt senere pga. det :crazyeyes:


    Kom ud til en flad cykel imorges så måtte gå til/fra skole, og ska på jagt efter en cykel pumpe imorgen så jeg ka komme på arbejde fredag....Hader dæk, hvorfor ka de ikk lave dem af træ og metal somi gamle dage! :))



    Tja, det var måske meget heldigt, for mekanikeren sagde, jo længere jeg kørte med det, jo mere ville det ødelægge og jo mere skulle jeg af med . og 4000kr for at få en 10år gammel bil igennem syn, er vist meget normalt har jeg hørt, jeg ligger enda i den billige ende ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC



    Tja, det var måske meget heldigt, for mekanikeren sagde, jo længere jeg kørte med det, jo mere ville det ødelægge og jo mere skulle jeg af med . og 4000kr for at få en 10år gammel bil igennem syn, er vist meget normalt har jeg hørt, jeg ligger enda i den billige ende ..


    Ej vil jeg sku ikk lige sige du gør... Min gik igennem for et par uger siden, og inden da kiggede mig og min onkel den lige igennem, og fixede lige hist og her, og det løb op i 1500kr alt i alt! Min vogn er fra 94 sååå :roller:


    Men var godt du fik ny bærarm for, ellers ku det godt have kommet og bidt dig i røven senere :T

  • Dagen startede elendig, kom én time for sent på arbejde bare for at opdage at hele vores netværk var nede, hivlke berrør ca. 1800-2000 så vores call center var rødglødende, heldigvis gik der blot 10min før at Call Centeret også gik ned, så eftermiddagen var dejlig rolig for mit vedkommen :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Dagen startede elendig, kom én time for sent på arbejde bare for at opdage at hele vores netværk var nede, hivlke berrør ca. 1800-2000 så vores call center var rødglødende, heldigvis gik der blot 10min før at Call Centeret også gik ned, så eftermiddagen var dejlig rolig for mit vedkommen :clap:


    Haha "And there was silence" :$

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • For mig også en helt almindelig dag... op kl. 7, så i skole, lærte en masse om obligationer :P, så hjem, spise og se tv, og så faldt jeg i søvn, og jeg er lige vågnet for 5 min. siden. :crazyeyes:


    Ikke noget særligt godt eller skidt.

  • Fin dag for mig :)
    Vågner op
    i skole
    Hjem og give mit scooter stel maling
    1 lag
    Maling 2 lag
    maling 3 lag
    Klarlak 1 lag
    klarlak 2 lag
    Færdig :D (venter bare på det tørrer)
    skal til at spise mad
    skal til håndbold halv 7
    Hjem og sove :P

  • Sov 16 timer = dag og næste dag ødelagt.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheNIX


    Ej vil jeg sku ikk lige sige du gør... Min gik igennem for et par uger siden, og inden da kiggede mig og min onkel den lige igennem, og fixede lige hist og her, og det løb op i 1500kr alt i alt! Min vogn er fra 94 sååå :roller:


    Men var godt du fik ny bærarm for, ellers ku det godt have kommet og bidt dig i røven senere :T



    Yep. men tror heller ikke der lavet noget på bilen udover service. Men man fortryder sgu man ikke har lært og rode med biler, for deres timeløn er da helt ud i skoven, han tager 535kr i timen for at arbejde på bilen...

  • Skole fra 8 til 15, og nu sidder jeg så og venter på at jeg kan få taget mig sammen til at skrive italiensk hvilket jeg ikke orker.. Plus alle de andre spændende lektier der ligger og venter i min taske... Baaah.. Bliv nu fredag :(

  • Stog op.
    Tog i skole.
    Tog på arbejde.
    Har lavet Bogandmeldese.
    Har nørdet siden 17:00.
    Skal til at spise.
    Nørde videre.
    Og så sove.


    Sådan ser min hverdag ud :ph34r: (det meste af tiden)

  • Også sovet alt for længe så i morgen bliver helt fuckt..


    Derudover kom jeg på arbejde, min lås til omklædning er væk og endte ud med en difference på 82kr efter blot 4 timer :pokey: ARGH fatter det ikke! Det betyder så samtale med chefen, evt. fyring og politiandmeldelse. De penge er jo forsvundet under mit ansvar... suk..............................................

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Også sovet alt for længe så i morgen bliver helt fuckt..


    Derudover kom jeg på arbejde, min lås til omklædning er væk og endte ud med en difference på 82kr efter blot 4 timer :pokey: ARGH fatter det ikke! Det betyder så samtale med chefen, evt. fyring og politiandmeldelse. De penge er jo forsvundet under mit ansvar... suk..............................................


    Årh det er så skod.


    De fandt et benzin kort eller sådan noget i min svogers lastbil, og så blev han "mistænkt" for at bruge det eller sådan noget. Det var vidst en del penge det handlede om. Så et par dage senere finder de så ud af det er chefens søn.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Yep. men tror heller ikke der lavet noget på bilen udover service. Men man fortryder sgu man ikke har lært og rode med biler, for deres timeløn er da helt ud i skoven, han tager 535kr i timen for at arbejde på bilen...[/quote]


    Hvor mange timer brugte han på den?


    Hvor i landet ligger den mekaniker for virker da ikke hjernedødt hvis det er i kbh.

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668