• Quote

    Oprindeligt indlæg af skaaning
    Yep. men tror heller ikke der lavet noget på bilen udover service. Men man fortryder sgu man ikke har lært og rode med biler, for deres timeløn er da helt ud i skoven, han tager 535kr i timen for at arbejde på bilen...


    Hvor mange timer brugte han på den?


    Hvor i landet ligger den mekaniker for virker da ikke hjernedødt hvis det er i kbh.[/quote]



    Mekanikeren er skam god nok, det en god ven af familien der laver det. Jeg får bare lavet lidt ekstra ting, nu den er under kniven, derfor prisen løber sådan op =)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC


    Hvor mange timer brugte han på den?


    Hvor i landet ligger den mekaniker for virker da ikke hjernedødt hvis det er i kbh.



    Mekanikeren er skam god nok, det en god ven af familien der laver det. Jeg får bare lavet lidt ekstra ting, nu den er under kniven, derfor prisen løber sådan op =)[/quote]


    Håber da ikke at han tager 535,- i timen sort. For så skal jeg da sætte min timeløn op

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668

  • 535.- i timen ? Det var sørme en god ven :crazyeyes:


    Godt jeg ikke har sådan nogle venner. Det ville jeg sgu ikke have råd til i længden :ph34r:


    Forrige gang vores bil (den er fra 1995 så vidt jeg husker) var på "værksted" kostede det en flaske rødvin ... + prisen for delene naturligvis. Intet er jo gratis nu om dage. Sidste gang var det tæt på da det kun kostede prisen for delene, men det var også kun bremseklodser der skulle udskiftes. Gad ikke selv gøre det da det regnede og jeg ikke har nogen carport :O - Så er det jo nemmere at få en der har en opvarmet dobbelt garage til at gøre det :))


    Regner ikke med at der skal laves noget på den inden den skal synes næste gang. Skal dog have skiftes oliefilter mv på et eller andet tidspunkt når jeg gider. Men det er jo også til at overkomme hvis vejret er godt på et tidspunkt.

  • Tjaa et sted mellem 350-700kr/timen er da ikke helt ved siden af alt efter om det er et frit eller et autoriserede værktsted, men har du giver 535kr/timen sort så smed han vel 4 vinterdækt med i prisen :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Tjaa et sted mellem 350-700kr/timen er da ikke helt ved siden af alt efter om det er et frit eller et autoriserede værktsted, men har du giver 535kr/timen sort så smed han vel 4 vinterdækt med i prisen :P




    Jeg har skam heller ikke givet 535kr/timen sort, langt fra =) .. Pointerede bare hvad de tog i timen :P .. og ved skam også godt det ikke er deres timeløn .. :P

  • det en ok dag, har lavet intet på mit arb :/ andet end lget med lidt Excel. Min chef er på ferie og har ingen opgaver til mig, heller ik i morgen.


    Til gengæld har jeg fået sendt et brev til blizzard om at lukke min forum bruger op igen fordi jeg havde fået permanent ban :D Det derfor jeg er på tweak, her får jeg aldrig ban! :T

  • tjah.... skal nok sidde det meste af dagen og programmere, hvilket er svært for MIG ja JEG er den ENESTE udover læreren der har bare lidt erfaring med det.


    ikke nok med det, så er læreren hammer amatør af to årsager:
    1. han har aldrig gennemgået det mest basale indenfor programmering, kun givet opgaver om det
    2. han skriver sine små "pop-quizzes" i VISUAL C++, så dem der sidder på eee/Linux må lide under den manglende hurtighed af skolens skodmaskiner (som ligeledes bliver smadret konstant)... så besluttede mig for at smide linux på en gammel dell laptop bare for at være max irriterende... men skal lige have leget med WINE og se om ikke man kan lave noget smart... hvad værre er at han nægter at uddele kildekoden så vi selv kan compile det...asshole


    såeh ja... programmering i dette tilfælde er bare nederen :P


    generelt er folk her bare opensource-haters X(

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200