Personlig hjælper søges! *opdate*

  • Hej Tweak´er!
    Jeg er en ung fyr på 16år. Der søger en personlig hjælper,
    Jeg har muskelsvind og er hørerhæmmede, sidder i kørestol men, går dog inde i vors hus.
    Jeg går til el-hockey, og bruger meget tid på min computer.
    Du skal ha´ kørerkort...


    Er der mere du vil vide kan du bare skrive her i tråden... :9xo


    16timer om mrd...

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

    Rettet 2 gange, sidst af Top1000 ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sensation
    Hvad skal man hjælpe med?
    Hva tid på dagen er det?
    Skal man være ved dig hele tiden så man kommer med til dine interesser osv.?


    Mvh Madsen


    Hej Madsen!
    Du vil komme til at hjælpe mig når jeg skal ha´ tøj på/af.
    Løfte mig op af el-hockeystolen, da den er meget lav.
    Og hvad tid det er på dagen... hmm... Det kan vi komme frem til hvis du vil ha jobbet.
    Nej, det er ikke sådan at du skal "holde øje" med mig, hvis det er det du spørger om.


    Øhm, Madsen, kan se at du bor i Kbh, og jeg bor jo i hobro

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

    Rettet en gang, sidst af Top1000 ().

  • Hvis jeg var gammel nok til at have kørekort, og ikke gik i skole, og alt det der. Så ville jeg meget gerne havdet hjulpet dig.


    Hvad med kommunen? De må da have nogen til sådan noget?
    Det har de her.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af leonhansen
    Hvis jeg var gammel nok til at have kørekort, og ikke gik i skole, og alt det der. Så ville jeg meget gerne havdet hjulpet dig.


    Hvad med kommunen? De må da have nogen til sådan noget?
    Det har de her.


    Hehe... jo kommunen har da nogen til det, men er der lang ventetid,
    og lige pt. har de ikken nogen på "lager" :$

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • Hva'... Der bliver da ikke skrevet ret meget i denne tråd.
    Hvis du kender en der kunne tænke sig at værer hjælper kan du bare få velkomme til at se på denne tråd eller give mig et link til hans ansøgning...

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Top1000
    Hva'... Der bliver da ikke skrevet ret meget i denne tråd.
    Hvis du kender en der kunne tænke sig at værer hjælper kan du bare få velkomme til at se på denne tråd eller give mig et link til hans ansøgning...


    Godt nok er vi tweak´ere geografisk spredt over hele landet, men de fleste af os er igang med skole/uddannelse/arbejde, så det bliver nok lidt svært. Dermed ikke sagt det er umuligt - held og lykke med det.

  • Det vil nok også være relevant at fortælle om hvor mange timer pr. uge du behøver hjælp.
    Taler vi 5, 10, 20, 40 timer om ugen?


    Og er der løn eller det frivilligt arbejde du søger?

  • Hehe... Det skal en af mine venner, med jeg vil ikke for så skal jeg opgive mit el-hockey...


    ang. timer, så har jeg fået bevillet 15 timer og ugen, men regner ikke med at bruge dem alle hver uge, ja, det er lønet, mener at lønen er på 110kr. i timen, så der er gode penge til noget hardware... Hehe, eller kan vi tag en tur til århus en gang imellem eller lan, eller noget som du har lyst til, da det ikke hele tiden skal opfattes, at det er mig der bestemmer...
    Bor så ude på landet, så der er gode muligehed for at casemode eller andet

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Top1000
    Hehe... Det skal en af mine venner, med jeg vil ikke for så skal jeg opgive mit el-hockey...


    ang. timer, så har jeg fået bevillet 15 timer og ugen, men regner ikke med at bruge dem alle hver uge, ja, det er lønet, mener at lønen er på 110kr. i timen, så der er gode penge til noget hardware... Hehe, eller kan vi tag en tur til århus en gang imellem eller lan, eller noget som du har lyst til, da det ikke hele tiden skal opfattes, at det er mig der bestemmer...
    Bor så ude på landet, så der er gode muligehed for at casemode eller andet


    nu bor jeg også for langt væk til at kunne desværre, men er det nogen særlig du søger, altså skal det være en mand/fyr/dreng som har samme interesser som dig så i har noget tilfælles så som computer eller andet ?


    hvis ikke så er der jo mange som søger job, deltid eller noget sådan efter skole job så de får lidt mere end deres SU, så det jo eventuelt og lave en anonce på en job side eller noget. bare forslag, alle kan jo bruge lidt ekstra til skolen eller andet.


    Nonsens


  • Søger sådan lidt af hver men da mest en der har de samme interesser som mig,
    kender du nogen gode sider så?


    Bare for at sige det så behøver jeg ikke at bruge en hjælper hver uge, bare en gang imellem når jeg har lyst til at tag et sted hen eller andet.. :boxing:

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • bare lidt opdate:
    Så var det ikke 15timer om ugen men om mrd.
    Så det er ikke så meget igen...
    søger en hjælper/ledsager endnu...

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Top1000
    bare lidt opdate:
    Så var det ikke 15timer om ugen men om mrd.
    Så det er ikke så meget igen...
    søger en hjælper/ledsager endnu...


    Har du prøvet at sætte opslag op på universiteterne i Aalborg og Århus? Der er masser af unge mennesker der både kan bruge et tilskud til SU´en og som er rigtigt flinke.
    Gymnasierne i dit nærområde ville måske heller ikke være en dårlig idé hvis du syntes de er lidt for gamle, dem der render rundt på uni :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Keder


    Har du prøvet at sætte opslag op på universiteterne i Aalborg og Århus? Der er masser af unge mennesker der både kan bruge et tilskud til SU´en og som er rigtigt flinke.
    Gymnasierne i dit nærområde ville måske heller ikke være en dårlig idé hvis du syntes de er lidt for gamle, dem der render rundt på uni :D


    God ide. Og også på evt. skoler (seminar, sygeplejerskeskole, gymnasie...) der er i/i nærheden af Hobro!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX
    Jeg bor ikke ret langt væk fra hobro :P


    hehe, så kunne du få jobbet? du har vel kørekort og er af hankøn? :razz:

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb