Crysis Problem.

• Hej jeg har (igen) et problem med Crysis.

Jeg har gennemført det på Easy og Medium Uden problemer og nu er jeg selvføgelig gået til Delta.

Men når jeg starter Crysis Fryser computeren i omkring 30 sekunder før den viser EA's symbol og så er der ingen problemer med at vise cryteks, nvidias og intels. men når jeg så skal loade hovedmenuen går der igen omkring 30 sekunder hvor den fryser før den har indlæs hovedmenuen så går jeg ind i load/save ingen problemer vælger spil ingen problemer men hvis jeg nu vil putte et nyt scope eller noget anden går der igen omkring 30 sekunder før den er inde i menuen så er der ingen problemer men når jeg går ud af våben menuen går der igen 30 sekunder. Jeg kan spille spillet uden problemer men det er meget irriterende at jeg skal vente 30 sekunder når jeg putter nye ting på mit gevær, eller hvis jeg vil gå ud fordi så går der ja gæt selv engang 30 sekunder!

Jeg har vista Home Premium 32-Bit og som sagt har jeg ikke haft det problem før nu.

Tak på forhånd

-FredeK

Oprindeligt indlæg af fredek
    Ok har klaret problemet.

Jeg skulle bare hive USB Stikket til mit G15 Keyboard ud og sætte den i igen

-FredeK

måske du har for mange "Cheat Addons" til Crysis siden den ik kunne finde ud af det ;)

sorry kunne ik lade vær.... :roller: