37-42 tommer LCD fjernsyn

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Jeg så det demonstreret på IFA messen i Berlin for en måneds tid siden og der var det også med video.....


    Cool. Kan den så kun streame fra en PC ligesom XBOX360 eller er den så sej at den kan streame fra en NAS ? - Det er måske lidt for meget forlangt for så skal den jo have noget mere hardware i sig. Det er jo egentlig noget som en XBOX360 skulle kunne finde ud af, men det er måske også for meget forlangt :crazyeyes:

  • ja det lyder da rigtigt godt heh men må se om jeg kan komme derind i morgen og se... har nemlig fri fra arbejde så må jeg se om jeg gider op på cyklen og cykle de mange kilometer :razz: eller om jeg kan få en af mine forældre til at køre mig....



    Quote

    Udover det kan jeg kun anbefale dig W4000 hvis du kan leve med det kiksede teenager design og LCD panelets begrænsninger.


    gør ikke noget for mig... er selv kun 15 så er faktisk stadig en kikset teenager :T

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Cool. Kan den så kun streame fra en PC ligesom XBOX360 eller er den så sej at den kan streame fra en NAS ? - Det er måske lidt for meget forlangt for så skal den jo have noget mere hardware i sig. Det er jo egentlig noget som en XBOX360 skulle kunne finde ud af, men det er måske også for meget forlangt :crazyeyes:



    Ps3'eren klarer det til gengæld fint... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    ja det lyder da rigtigt godt heh men må se om jeg kan komme derind i morgen og se... har nemlig fri fra arbejde så må jeg se om jeg gider op på cyklen og cykle de mange kilometer :razz: eller om jeg kan få en af mine forældre til at køre mig....




    gør ikke noget for mig... er selv kun 15 så er faktisk stadig en kikset teenager :T


    Go for it then! ;)

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI