Har en fået en lille baby :D:D hvor er jeg glad...

Originally posted by DEEF
    Yea, siden hvornår er det blever nødvendigt at ringe i farver.. *gG*'

Med de ringe spil og muligheder der er med de nye dyre telefoner, så holder jeg mig sq til PC hvis jeg får lyst til at spille i farver.. ;)

lol, ved ik om det har passeret din opfattelse, men en mobil kan idag lidt mere end at ringe...jeg syns det er fedt at der er farver...det gør det også mere tydeligt syns jeg

hva ska jeg med det?! det er jo ik fordi man ka bruge det til noget... det er kun blær ...

tjaaah, det er jo sføli op til hver enkelte's mening...

jeg kan bare bedst lige i farver... ;)

Originally posted by The Hans
    Det var nu ikke en tlf jeg ville tage op til munden, når man nu tænker på,
    hvordan du fødte den... He he ;)

I love the smell of "røvribs" in the morning!! *LOL* :D

Originally posted by Noobie
    North State! :D go' stil! :D , Du skal købe Corner i stedet, 23kr for 20stk! 8o

Btw: TOP NAJS MOBILTELEFON!!! :evil:

Tsk tsk... Rød Cecil er evig-kult - og smager bedst. Sådan er det bare :D

Originally posted by Torque

Aldrig! :D

psst... hva fanden har han spist? 8o8o

Northstate er bedst.. 24 kr for 20 stk.. og kan ikke lide corner..

og Farve displays på de nye Samsung er MEGET bedre end nokias... de er trods alt 65000 farver.. det er PÆNT nice :) men ka anyway ik bruge det til noget..

• hvad hjælper det om hvad der er på de nye samsung telefoner når det alligevel ikke er sådan en du har??

Originally posted by Zigiro

hvad hjælper det om hvad der er på de nye samsung telefoner når det alligevel ikke er sådan en du har??

Får du mange tæsk af din mor for tiden, eller? Man kan da sagtens diskutere accelerationstider osv på Ferrari vs. Lamborghini, selvom man ikke har én stående i garagen.

Og ja, Samsungs TFT banker Nokia's på kryds og tværs. Den eneste Nokia jeg kunne finde på at købe nu, er N6600 - da den netop har et kanonflot display med 65K farver, symbian OS og kamera. Men igen, når Nokia endelig laver en symbian series 60 telefon, så nosser de sig ikke sammen til at smide en MP3-del i den. Jo, man kan finde masser af 3. parts MP3-afspillere, men hvad hjælper det, når braset kun kan afspille i mono??

Næh du, Nokia har siddet på tronen for længe, og er nok de mest overvurderede telefoner nogensinde. De har branchen absolut højeste fejl-procent.

Næh du, det bliver sødt når Siemens SX1 kommer på gaden. Så kan de godt smide N6600 på tegnebordet igen.

EDIT: Stavebøffer, plus ekstramateriale høhø

Originally posted by Zigiro

hvad hjælper det om hvad der er på de nye samsung telefoner når det alligevel ikke er sådan en du har??

der var en der sagde at 6610's farvedisplay var bedst.. og neeej.. det er det ikke.. den har kun like små 4k farver...

Originally posted by Xe|meX
    har også haft sådan en der før... farve displayet er ikke lige så godt som på nokias 6610

Men tilløk

&

110% enig 6610 rox

< - - min egen...

betyder det at det er den bedste på markedet? :]

It doesn't seem like that to me.... :rolleyes: