Formatering uden CD, muligt?

  • Hey Tweaks!


    Jeg kan ikke finde min CD til at formatere min computer. Jeg skal formatere den iaften, da min lillebror skal have den, fordi jeg får ny imorgen. Er det muligt at formatere den uden brug af CD? Jeg har alle driver CD'ere. Det er en Dell Dimension 4550, hvis det kan hjælpe.

    |Core i7 920 D0 @ 3,2Ghz (Vandkølet)|Asus Rampage II Extreme ROG|1600MHZ OCZ Gold|Corsair TX750|2x GTX260|Coolermaster ATCS840 (Modded)|Samsung Spinpoint F1 750GB|Windows 7 Ultimate 64 Bit|Samsung SyncMaster 245B|

  • som i komplet formatering af HDD så den bare er tom? eller mener du en alm reinstalation af windows?, men either way så er det ikk så nemt uden en windows CD, du kan dog lave noget sytem gendannelse fra kontrol panel, men det kan nok ikk går helt tilbage fra du lige havde installeret windows,

  • Kan jeg så ikke gøre noget?

    |Core i7 920 D0 @ 3,2Ghz (Vandkølet)|Asus Rampage II Extreme ROG|1600MHZ OCZ Gold|Corsair TX750|2x GTX260|Coolermaster ATCS840 (Modded)|Samsung Spinpoint F1 750GB|Windows 7 Ultimate 64 Bit|Samsung SyncMaster 245B|

  • nej men hvis det er fodi han gerne vil have en ny windows installation så han får en "ren" computer ( ja ved godt det er et skod udtryk), så er det ikk meget andet at gøre en at sltette alle installerede programmer og ellers rydde så meget op på den som muligt, og kør en gang system gendannelse hvor du sætter den så langt tilbage som muligt, men når det nu er en dell, så ved jeg ikk om du evt vil være istand til at hente OS fra dells hjemme side, går ud fra at den blev leveret med sådan en Dell/windows cd der er lavet specifikt til dit setup,,



    men ellers er det korte svar NEJ, desværre.

  • Det sletter jo ikke virus, osv. Så det hjælper ikke. Jeg må bare lede videre.

    |Core i7 920 D0 @ 3,2Ghz (Vandkølet)|Asus Rampage II Extreme ROG|1600MHZ OCZ Gold|Corsair TX750|2x GTX260|Coolermaster ATCS840 (Modded)|Samsung Spinpoint F1 750GB|Windows 7 Ultimate 64 Bit|Samsung SyncMaster 245B|

  • hvis du har mulighed for det kan du jo også flå den ud og sætte den i en anden com og formatere den der, men det for du self ikk installeret windows af, men eller kan du lede alt det du vil, hvis du vil have installeret windwos på den og formateret den først skal du bruge en windows cd.