Hvad kommer ps3 til at koste? NYT SPØRGSMÅL


  • Okay.......... Jeg tror jeg køber fra dk istedet :))
    Men tak for hjælpen :9xo


  • Hvis converter kommer fra UK skal der ikke betals moms og afgift, også falder hele dit regnstykket ligesom sammen hehe. Men konklusionen er god nok, det kan sjældent betale sig at købe fra USA, for hvis den bliver snuppet i tolden bliver du nemlig straffet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gamlejesper
    Hej igen..
    Hvad så hvis jeg køber det her fra http://www.newegg.com(se billede) og ganger det med 6 så bliver det 3455,7 kr. meen så skal jeg også have den der NTSC to PAL dims og den koster £18.99 som i danske kroner er 178,4 kr. og så plusser jeg 3455,7 med 178,4 = 3634,1 kr. er det så det hele man skal betale eller er der mere jeg skal regne med?


    på forhånd tak :D
    /gamlejesper


    Nu mente jeg mere at for at finde prisen på det danske marked skulle du gange med 6. Altså hvis en ting koster 100 dollars i USA, så vil den koster den 600 kr i Danmark.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar
    Nu mente jeg mere at for at finde prisen på det danske marked skulle du gange med 6. Altså hvis en ting koster 100 dollars i USA, så vil den koster den 600 kr i Danmark.


    Man kan nok godt bruge det som tommelfingerregel ved elektronik. Men det betyder jo netop at ofte kan det ikke betale sig. Måske kan man i nogle tilfælde spare nogle få håndører, men det kan hurtigt blive ædt op hvis der opstår nogle problemer.


    For øvrigt med hensyn til tommelfingerreglen så kiggede jeg på prisen på en Kitchen Aid blender da jeg var i USA for et par år siden. Den var på $100. I Danmark kostede den 2500 kr. :crazyeyes:


    Der er nogle varer blandt andet køkkenudstyr og tøj (mærkevare ihvertfald) hvor der er en sindssyg avance i Danmark.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------