Trial> real acc.

• Hej..

Har lidt problemer her.

Lavede en trial acc. i lørdags og købte en key hos wow-europe.com.

Men da jeg tastede den ind crasede lortet, og nu siger den at koden er brugt.

Men det er stadig en trial.. Altså min bruger har ikke registreret koden.

Har prøvet at ringe til blizzard lige fra morgenen uden held.

Hvad kan jeg lige gøre? Håber virkelig i kan hjælpe.

//BAY

EDIT: Hvordan laver man en bruger på wow's forum?

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

Rettet en gang, sidst af Simon Bay ().

• Kan ikke hjælpe dig med det første.
    For at kunne bruge wow-europes forum skal du logge ind med din in-game account (for at forhindre folk i at oprette mega mange accounts)
    Ved ikke om trial accounts kan skrive på forumet. I tilfælde af de ikke kan vil jeg foreslå du låner en vens account.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

• Ja det lyder sgu noget uheldigt, men som sagt prøv at låne din vens account hvis du ikke kan få fat på Blizzard hverken på telefon eller mail

• Tror ærlig talt der er et eller andet galt med blizzards hjemmeside atm. Kunne ikke logge ind på forum selv så blev bange for jeg var blevet hacked (sagde det var et invalid pass). Gik ud på main-page og loggede ind på account management (åndede lettet op), blot for at se at min game time åbenbart udløb for lidt over 24 timer igår, og at jeg ikke har nogen subscription kørende. Men har sat den til at den bare skal hæve ra mit visa, så undrer mig lidt. Går ud fra det bare er wow-eu der er bugged eftersom jeg har tilbragt de sidste 2 timer i arena uden problemer.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...