Hej tweak........
Er der nogen der ved hvornår Post Danmark kommer ud med posten cirka jeg venter nemlig på et spil som gerne burde komme idag
På forhånd tak
Hej tweak........
Er der nogen der ved hvornår Post Danmark kommer ud med posten cirka jeg venter nemlig på et spil som gerne burde komme idag
På forhånd tak
Kommer an på om det er sendt som pakke eller brevpost, og desuden er det individuelt hvornår de kommer ud hvor.
Det er svært at sige.
I randers møder de normale postbude 6:30 og er ca. på gade 8:30 så skal de jo rundt på ruten og så får man jo post på forskellige tidspunkter alt efter hvor på ruten man bor.
Men hvis dit spil er sent som pakke, så er det pakkeposten der kommer med den, og så er det en helt anden snak. Pakkeposten har jo ikke nogen normal rute, han skal bare ud med pakker til dem der nu er kommet noget til, så hvornår han dukker op kan man ikke rigtig vide på forhånd.
Det er en pakke
QuoteOprindeligt indlæg af frede334
Det er en pakke
Er du sikker på at der du har købt fra ikke holder sommerferie (lol)
Det er fra coolshop holder de sommerferie
Det er fra coolshop holder de sommerferie
Ja, du skal nok vente til omkring midt i august måned.
QuoteOprindeligt indlæg af Brition
Ja, du skal nok vente til omkring midt i august måned.
Jamen, er det ikke der Post Danmark begynder deres sommerferie?
Og coolshop sender som regel spil som brev. (Medmindre det er noget specielt stort / dyrt)
QuoteOprindeligt indlæg af ayu
Jamen, er det ikke der Post Danmark begynder deres sommerferie?
Og coolshop sender som regel spil som brev. (Medmindre det er noget specielt stort / dyrt)
Nå jo. Så snakker vi nok medio september eller der omkring. Du kan nok selv hente din pakke på Det Internationale Postcenter. Dog skal du huske at klæde dig ud, da dette er deres årlige kostume-uge.
QuoteOprindeligt indlæg af Brition
Nå jo. Så snakker vi nok medio september eller der omkring. Du kan nok selv hente din pakke på Det Internationale Postcenter. Dog skal du huske at klæde dig ud, da dette er deres årlige kostume-uge.
what?
Nu har jeg fået spillet
Nu har jeg fået spillet
Så luk tråden
Lukket.