Ny tusse, hjælp: "længre" tekst *lukker pga useriøse indlæg*

Oprindeligt indlæg af RAC
    Hvad med:

"What's got two thumbs and doesn't give crap? Bob Kelso, pleased to meet you"
    - Ken Jenkins

haha :D

Oprindeligt indlæg af Bimbo
    Nummer et! En "Tusse" Er en stavefejl for dem der ikke kan stave til Tudse, som igen er en padde - En dyregruppe som af mange kaldes en frø!

Skal man absolut kalde det sådan noget pop-fis, kan man så ikke skrive "Tus" som alle også kalder det?

Mener du ikke "Tusch"? :boxing:

Og så lad for guds skyld være med at få skrevet noget en anden har fundet frem for dig, også selvom det er fra biblen.

Skulle jeg lege far her, så ville jeg mene du selv skal finde dig et citat du synes virker meget interessant, istedet for at blive mærket af en andens valg.

Enig!

Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Hvad i alverden er "tribal bogstaver"?

Få fat i en telefonbog der dækker vestegnen. Så er det bare at finde alle dem der hedder Brian, Danny eller René, og spørge om de gider vise dig deres arme.
    10-1 på at du hurtigt vil finde et bredt udvalg af tekster skrevet med "tribal-bogstaver" ;)

....og ja, det skal forstås sådan at jeg mener tribal 9 ud af 10 gange er noget Brian-fis :evil:

• Jeg kan godt følge dig et stykke hen af vejen men....

Jeg synes godt nok at det hele virker lidt søgt, eller måske små desperat.
    Hvis der havde været et citat eller en sætning der virkelig betød noget for dig eller som symboliserede hvem du er - så havde du nok allerede fået den tattoo lavet.

Medmindre at man har et eller andet forhold til det latinske eller fordi det virkelig kun kan "bruges" hvis det er skrevet på latin så ok og fedt nok.

Men at være pæredansk - født, opvokset og bosiddende i danmark, og så få skrevet en sætning på engelsk (som jeg har set i flere tilfælde)...øh... Det må jeg tilstå virker meget wannebee agtigt.

Spørg lige dig selv engang, helt ærlig, hvad vil du med en tattoo.

Og når du har gjort det, så spørg lige dig selv igen, helt ærligt, hvem vil jeg gerne imponerer med den tattoo. For det virker som om at du gerne vil signalerer et eller andet, men du ved bare ikke hvad det er ;-)

Tag ikke fejl, jeg er skam selv meget til tatoveringer og har også et par stykker selv.
    Dem er der tænkt rigtig meget over inden jeg fik dem lavet og dem kan jeg stå 100% indenfor.
    Jeg tror faktisk at jeg gik over et år fra jeg vidste hvad jeg skulle have lavet, til jeg endelig fik lavet den første..hehe

"Edit" Mine tatoveringer er: min avatar som jeg har fået lavet på brystet (selvfølgelig noget større) og derefter fik jeg lavet et kors på ryggen, 37cm højt og 30 cm bredt.
    Har stadig ikke betstemt mig for hvad den næste skal være..

Jeg skal nødig lyde gammeldags og det er da også lidt af en klassikker men, du skal bære den resten af dine dage, så vær' sikker i din sag inden du for den lavet.

Men held og lykke med det og håber du finder det rigtige for dig.

Hvad med at få skrevet - MORS DRENG - hen over skulderbladende, det er sq da fed lir'... :9xo

• et langt indlæg med bla bla bla ;)

Jeg har skam flere tattoos.. og jeg laver dem ikke bare fordi jeg keder mig.. gik med den frøste i tanker i næsten 3 år.. og den næste i 1 år...

Men jeg kan se der ikke rigtig kommer nogle seriøse bud, eller jo, et par stykker gør, men så er der resten.. som altid...

så lukker nu bare tården...